Hi dames Ik maak me wat zorgen. Onze dame van 5 maanden slaapt nu al bijna een week ontzettend veel. Ze kan echt max 1,5 uur wakker blijven, is dan niet meer te genieten en slaapt zodra ze haar bedje raakt. Ze is wel alert en drinkt en eet prima. Is dit normaal? Mijn eerste sliep altijd erg slecht dus heb geen referentie.
Als ze verder vrolijk is zou ik van de rust genieten haha. Misch hard aan t groeien of veel aan t leren!
Lees even een paar topics over slapeloze nachten en radeloze mama's, dan knijp je in je handjes van geluk Ik had goede slapers en die konden ook echt niet meer dan max. 2 uur wakker blijven op die leeftijd. Heerlijk!!!
Ons zoontje van 5 maanden gaat ook gemiddeld na 1.5 a 2 uur wakker een half uurtje slapen hoor! Lekker van genieten
Misschien heeft ze een groeisprong? Ze heeft geen koorts of verhoging? Dan zou ik er vooral van genieten!
Mijn zoon is altijd een goede slaper geweest en rond de 4/5 mnd sliep hij ineens nog meer! dat heft ongeveer 1,5 week geduurd, toen was het weer bormaal. Ze zullen het nodig hebben ivm ontwikkeling of groeispurt.
Hier ook vanaf die leeftijd tot nu ontzettend veel geslapen. Ik maakte me er ook wel eens zorgen om. Maar blijkbaar had hij het nodig, en op de momenten dat hij wél wakker is, is hij wel ontzettend vrolijk en lief. Dus zit blijkbaar wel goed in zijn velletje. Geniet er nog maar van, zolang het duurt, want het wordt waarschijnlijk vanzelf minder!