Weet niet zo goed wat ik hier mee wil maar gisteren met het naar de toilet gaan iets in de wc zien liggen.. ik was op bezoek bij mijn ouders en telefoon lag ergens anders.. helaas dus geen foto van kunnen maken.. met het afvegen zat er niks op het papiertje en ik vond dat wat in de wc lag meer op een takje gras lijken ofzo.. (ben wezen fietsen gisteren en heb op de grond gezeten) heb het opgepakt en het was helemaal niet slijmerig ofzo.. het had wel een sliertje aan de rechterkant, van ong. 1 cm. Aan de linkerkant leek het (heel moeilijk uitleggen) een grassprietje met vertakkingen eraan???? Eerder al een bbz gehad en nu eindelijk naar 1,5 zwanger! We waten heel voorzichtig maar durfde eindelijk hoop de hebben vanaf eergisteren.. nu valt alles weer hard naar beneden en zijn we ontzettend onzeker.. aanstaande vrijdag een echo in het Z-H.. moet ik van te voren NG testen ofniet.. mijn gevoel is 50% slecht 50% goed, dit omdat ik geen bloed heb verloren en ook verder geen stolsels.. mijn borsten doen veel minder zeer maar ben vanochtend wel voor de eerste keer echt misselijk geweest.. Sorry voor het lange verhaal maar ik weet t gewoon even niet meer..
Ik denk dat je even rustig moet ademhalen. Kwaaltjes komen en gaan zowel bij goede als slechte zwangerschappen. De kans dat het goed gaat is groot moet je maar denken. Vrijdag duurt gelukkig niet meer zo lang! Succes
Heb 3 weken geleden een miskraam achter de rug.. en wat in mijn wc lag zag er niet uit als een grassprietje.. Rustig blijven komt echt wel goed hoor! Ik duim voor je!
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld. Bij mij waren het bloedstolsels. Bevestigd door de verloskundige (ik was nl overtuigd dat t het vruchtje was) dus niet alleen nijn eigen invulling. Kan erbij horen, beetje bloedverlies zeker als het eenmalig was. Maar kan natuurlijk ook een slecht voorteken zijn. Vruchtje ziet er echt anders uit. Veel sterkte. Maar probeer pisitef te zijn. Hoe moeilijk ook.
Als er helemaal geen rood of bruin aan het wc-papier zat, dan lijkt het me sterk als wat er in de WC lag met de zwangwrschap te maken had. Aangezien je eerder buiten op de grond hebt gezeten lijkt het me eerder hoogst waarschijnlijk dat het een klein takje of een grasspriet was. Ik kan me voorstellen dat het spannend is voor je! Ik duim!
Bedankt voor de reacties! Ben weer wat gerustgesteld.. over twee uur hebbben we de eerste echo! Dan hebben we meer duidelijkheid. Vannacht een paar keer wakker geweest, vind het zo spannend!! Ik heb na het beruchte toiletbezoek ook geen krampen ofzo gehad of nog wat in de wc.. wat positief is natuurlijk! hoop dat alles goed is dalijk! Nogmaals bedankt!
Alles was gelukkig goed! Waarschijnlijk toch een grassprietje of ding uit de boom! De arts sloot het eigenlijk al meteen uit omdat ik geen slijm, bloedverlies of pijn had. De echo bevestigde dit gelukkig! Nu mogen we gaan genieten