Hallo dames, Ik hoop dat iemand me een beetje kan helpen. Ik heb dit keer een monster cyclus waarbij ik vandaag op dag 79 zit. Gister heb ik een echo gehad (was verdenking PCO) waarop op mijn linker eierstok een follikel te zien was van bijna 20mm, deze leek (volgens degene die de echo deed) alsof er onlangs een eisprong was geweest. Afgelopen weekend zaterdag en zondag had ik wel iets wat donkere ovulatietesten maar geen positieve testen, maandag waren deze weer lichter en dinsdagmiddag heb ik 1 test gehad die tegen het positieve aan zat maar het nog net niet leek te zijn. Die namiddag heb ik flink steken links gehad (dus denk toch mijn eisprong??). Nu heb ik vandaag (sorry voor de beeldvorming!) wat slijmerige roze afscheiding. Dit lijkt als ik zo rond lees op internet dus op een instellingsbloeding. Maar mijn vraag is dus eigenlijk, zou dit niet veel te vroeg zijn? Als ik dan dinsdag mijn eisprong zou hebben gehad kan dat nu toch nog niet de innesteling zijn? Of zou ik dan toch eerder mijn eisprong hebben gehad? Of is het misschien wel iets heel anders?! Zoals je kan lezen, ik maak mezelf een beetje gek hier.. Maar het zou zo fijn zijn gezien het feit dat mijn cyclussen dus erg lang kunnen duren helaas! Ik hoop dat iemand hier mogelijk antwoorden heeft, fingers crossed!
Kan ook een ovulatie bloeding zijn. Over twee weken zou je een test kunnen wagen. Succes ik duim voor je
Kan zowel ovulatie bloeding als innesteling kunnen zijn. T is irritant, maar je zult moeten afwachten helaas
ben ook bang dat het inderdaad niks anders op zit dan afwachten.. dankjewel voor de reacties in ieder geval!