mijn LF is gemiddeld 14 dagen, dus zou de 27/28e kunnen testen... ik denk dat ik wacht tot 29/30 december als ik dan nog niet ongesteld ben tenminste. En wanneer jij?
Dames, Heb deze vraag ook gepost op het forum, maar wil 'm hier ook nog even stellen........ Hebben jullie hier ervaring mee??? Ik heb sinds gisteren last van pijnlijke borsten/tepels en heb op vrijdag een pregnylprik (5000) gekregen. Zou het kunnen dat ik dan gisteren alsnog last van m`n borsten heb gekregen door de Pregnyl of is die kans niet zo groot? Ze doen nu meer pijn dan gisteren, terwijl de Pregnyl toch aan het verdwijnen is uit m`n lijf. Ik hoop zo dat het door een zwangerschap komt, maar door de Pregnyl durf ik gewoon nergens zomaar vanuit te gaan.
Hey Mariska, had dat bij de eerste iui na 8 dagen ook pas dacht toen ook dat het mss iets zou betekenen, maar helaas. 2e iui had ik het ook, maar iets minder en nu is het sinds gisteren weer een klein beetje (week na iui) dus het zegt niet zoveel denk ik. Maar mss is het bij jou anders.
@Justb: is niet heel erg hoopgevend Zo irritant elke keer die kwaaltjes die elke ronde weer anders zijn. Elke keer weer die verwachtingen en hoop. En dan elke keer weer die teleurstelling. Zucht.......
Pregnyl is een zwangerschapshormoon. Je kunt je er dus zwanger van gaan voelen, incl borsten. Mocht je zwanger zijn, dan blijven de klachten. Zo niet dan zijn ze een dag voor je nod verdwenen en word je ongesteld. Dus als je pregnyl spuit moet je je niet al te erg verheugen bij klachten helaas. Sterkte met wachten.
Ik vond dat nog wel het meest vervelende van de behandeling, dat je je eigen lichaam helemaal niet meer kunt vertrouwen. Helaas kun je niet meer doen dan afwachten. Succes op het wachtbankje, meiden!
Die kwaaltjes zijn idd heel vervelend, want je kan er geen conclusies uit trekken. Heb hiervoor een half jaar Utrogestan gebruikt, dus was hetzelfde verhaal. Alleen nu dus weer andere medicatie (Puregon en Pregnyl) en dan is het wederom afwachten welke kwaaltjes je daar van krijgt. En als die dan weer afwijken van de vorige keren en hetzelfde zijn als je zwangerschapsklachten, dan krijg je toch hoop (al weet je stiekem ook wel dat het nergens op slaat). Nu dus hopen dat de klachten gaan toenemen ipv afnemen en dat ik morgenochtend ipv een lichter streepje een donkerder streepje zie op de zw test.
@krekeltje: ja helaas wel, rare ms deze keer, niet zoveel bloed verloren als anders en verliep ook anders, op nod spotting maar zette 2 dagen later pas door. Vanmiddag weer uitgangsecho en door voor ronde 4
Thnks Elvi, zie dat jij ook al wat pogingen achter de rug hebt! Jij ook veel succes, op naar een roze jaar
Thanx!! Cyclus is even in de war op het moment nu, dus even afwachten maar hoe of wat. Maar nog maar twee keertjes hopelijk met IUI en dan eindelijk door naar IVF! Helemaal klaar voor! En idd, op naar een mooi roze 2012!! Liefs, Elvi
@justb: ben helaas de 23ste ongi geworden Inmiddels dus bezig met de tweede IUI. Gisteren fm gehad en had 1 grote follikel, dus vanavond Pregnyl en donderdag de inseminatie. Moest gisteren wel 75 Puregon spuiten ipv 50, want de gyn hoopte dat er dan misschien toch nog twee goeie follikels zouden ontstaan ipv eentje. We gaan het zien......... Hoe is het bij jullie??? Ben hier een tijdje niet geweest, dus heb eea gemist denk ik.