mijn testen blijven negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Shirl1987, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    Ik heb 19 feb een echo gehad. daar was wat op te zien.een vruchtzakje. maar tot nu blijven mijn testen negatief in mijn ogen dan. omdat er dan 1 dikke en 1 heel klein streepje staat. temiste bij 1tje de rest was allemaal niet zwanger. ik zou toch graag zo posetief test in handen willen hebben..
    alleen al om te laten zien dat het zo is!. dat ik niet uit me duim zuig

nou is mijn vraag ligt dat aan feit van die waarden? dat je die niet goed aanmaakt of zo?
    Ik lees ook veel dat mensen die van kruitvat hebben. is die echt goed?

Ik wil vandaag nog xtje proberen..
    wat zouden jullie doen. ik zal zou dol gelukkig zijn als voor mijn 2de echo die test vet posetief was..

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Gelukkig heb je vrij snel je 2e echo. Ik hoop echt dat alles goed is!

Ik gebruik altijd die van de KV 2 voor 5,- Nog geen positieve gehad hoor... maar ik lees dat ze erg betrouwbaar zijn. Misschien toch die maar gaan halen?

Ben ff vergeten te kijken hoelang je zwanger bent?

Groetjes Cynthia

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hey meid

ik zou contact opnemen met je vk of gyn.

je zwangerschapstest moet positief zijn als je 5,5 week zwanger bent, of iig je bloedwaarden. je test is wel positief maar niet knalpositief zeg je. Heb je eerder wel een knalpositieve test gehad?

met een HCG van 1000 kunnen ze pas wat waarnemen op de echo.. heb hiervoor 3 keer bloed moeten prikken, maar mijn testen waren wel positief.

ik zou de vk of gyn opbellen om even snel een echo te doen om te kijken of alles goed is, dan ben je ook meer gerustgesteld. of ik zou een bloedtest laten doen om te kijken wat je HCG waarden zijn, maar aangezien je meer dan 5 weken zwanger bent moet je test eigelijk toch positief kleuren.
    ofja, eigelijk is je test positief, alleen een heel dun teststreepje..

het kan ook aan de test liggen. op het oktober mama forum was gister ook iemand die had getest met matcare en daarop een heel licht tweede streepje kreeg en al bang was, maar daarna met een kruidvat 2 voor 5 euro had getest en een knalstreep kreeg. kruidvat testen ( ALLEEN die van 2 voor 5 euro) zijn heel goed. Ook de trekpleister 2 voor 5 euro ( zijn dezelfde , alleen andere naam)

liefs daantje

4. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    Ik heb zo knal niet gehad.. helaas. en een vk en gyn heb ik ook nog niet.. maar ik ga vandaag die van kruitvat maar kopen.. Ik ben niet echt bang maar ik zou gewoon zo posetiefe test willen gewoon voor feit dat het woord je ALS bij mijn vriend mond weg blijft hahah..ik zelf voel me zwanger hoor. maar vrijdag is de echo.. je kan beste met ochtend urine doen he?...

5. SeaShell

een zwangerschapstest test positief bij een HCG waarde van 25 of daarboven.

Jij zou nu op een HCG tussen de 1080 en 56.500 moeten zitten, dus zou je test eigelijk positief moeten kleuren.

ik zou nog een kv testje doen en anders toch even opbellen of wachten tot 6 maart.

liefs Daantje

6. SeaShell

als je al 5,5 week zwanger bent kan je het met elke urine doen..

maar waar heb je dan je eerste echo gehad en krijg je je tweede echo? toch bij een gynaecoloog of verloskundige neem ik aan?

en je kan gewoon een VK uit het telefoonboek bellen en langskomen, dat maakt niet uit, je hoeft niet perse bij een verloskundige te zijn. Ook kun je je huisarts opbellen en uitleggen dat je 5,5 week zwanger bent en een negatieve zwangerschapstest hebt.

maar wat zeiden ze dan bij je eerste echo toen je ook al geen positieve zw test had? hebben ze dan geen bloedtest gedaan? vind dat wel raar als ze dat niet hebben gedaan..

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi,

Je schrijft dat je 19 februari een echo hebt gehad waar een vruchtzak op te zien was. Dat is al 11 dagen geleden. Op een echo zie je pas een vruchtzak als je meer dan 4 1/2 week zwanger bent. Dan zou je nu meer dan 6 weken zwanger moeten zijn.

Ik zou sowieso de kvtest doen, die van 2 voor 5 euro. Daarmee heb ik knalpositief getest toen ik 5 weken zwanger was. Ook kun je zo'n digitale test doen, dan zie je het ook meteen. Daarnaast zou ik meteen je huisarts bellen, voor een bloedtest. Die kan je nu nl veel zekerheid geven. Als er nl toch geen HCG wordt gevonden, of het is heel erg laag, dan kan er actie worden ondernomen.

Succes!

8. SeaShell

idd sucre,

een vruchtzak kan pas bij ongeveer 5 weken te zien zijn, bij mij was met 4 weken niks te zien nog geen stipje, pas bij 5 weken alleen een vruchtzak.

jij bent dan als het goed is langer zwanger dan mij.. bijna 7 weken zou je dan minimaal zijn.. 5,5 week kan dan echt niet.. dan zou je 3,5 week zijn geweest met de echo , nog voor je NOD dus, en je kan pas echt iets rond de 5 weken zien, ( of boven een HCG van 1000, maar dat is bij jou niet het geval als je negatief test)

ik zou nogineens meer een kruidvat test afwachte maar naar de huisarts bellen, als je bijna 7 weken zwanger bent hoor je toch een positieve test te hebben of iig goede HCG waarden.

liefs Daantje

9. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    ik moet gewoon naar de ronterafdeling..
    huisarts heeft me juist door gestuurd.,
    geen bloed test gehad

ze zeiden bij die echo dat er wel wat zat een vruchtzakje maar was nogal onduidelijk en dat er wat vocht zat. en dat het laag zat.. meeer niet ze zei ik denk dat je zwanger bent maar toen mijn vriend er niet bij was vroeg ik haar nog een xtje toen zei ze ja weet wel bijna zker dat je zwanger bent. en ik had zelf ook gezien en de klachten heb ik nog steeds..

maar ik zal zo wel ff ziekenhuis bellen en daar vragen. ik ken ook wel mensen die die HCG waarde niet hadden en zo 16 week zwanger waren testen waren negatief steeds

10. SeaShell

hoi meid,
    als ze je HCG waarden hadden gemeten hadden ze 100% zeker geweten of je zwanger was, want dat kunnen ze nu niet zeggen met een negatieve zwamgerschapstest en blijkbaar een onduidelijke echo.

het kan idd dat er meiden zijn bij wie de zwangerschapstest negatief blijft, maar dan nog moet je een hoge HCG waarde hebben in je bloed , want als je een hele lage HCG waarde hebt kan dit duiden op een aankomende miskraam, vandaar dat ik even zou bellen als ik jou was om eventueel voor een bloedtest te vragen dat je duidelijkheid hebt wat betreft je HCG waarde omdat je negatief test en een zwangerschapstest maar een HCG van 25 nodig heeft en jij minimaal een HCG van 1080 -56.500 zou moeten hebben of nog hoger aangezien deze waardes gelden bij een zwangerschap van 6 weken en ik bijna zeker weet dat je 7 weken of langer zwanger bent

liefs daantje

11. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    ik heb gebelt.. en ze zei het kan maar zo dus ik moet nog x testen in de ochtend..

12. SeaShell

heb je al een digitale clearblue met conceptieindicator geprobeert? die zijn al 4 dagen voor je ongesteldheidsdag te gebruiken en zegt ook meteen hoelang je zwanger bent

of een gewone digi van CB?

anders zou ik ff naar het kruidvat gaan en daar de 2 voor 5 euro testen halen.

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik ga voor je duimen, maar ik ben bang dat je toch niet zwanger bent.

14. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    :S.. die test blift negatief ook met ochtend urine..:S

Ik denk dat misschien wel niet is,. of dat hormoon te laag is dus nu maar wachten op echo

15. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    Ik heb mijn echo vervroegd kan er niet meer tegen hahaha.. woensdag heb ik hem dan. dus ik hoef nog maar 1 dagje te wachten:D

16. SeaShell

fijn dat je eerder voor de echo kan! is idd niks die onzekerheid.. is voor mij al slopend, laat staan voor jou ;)

succes woensdag meid! ik hoor wel hoe het is gegaan

liefs daantje

17. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    ik ben erg blij mee helaas kan vriend niet mee maar dat is niet anders voor hem.. vriendin gaat mee

18. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    ik vermoed daantje dat het te makenheeft met de waarde hoor..

19. SeaShell

ja, maar dan nog meid..

je MOET een goede hcg waarde hebben, anders heb/krijg je een miskraam als je HCG verlaagd of je een HCG hebt die past bij een zwangerschap van 4 weken terwijl je bijv 10 weken zwanger bent.

je bent nu zeker 7 weken zwanger, anders hadden ze 2 weken geleden niks kunnen zien, ze zagen een vruchtzak zei je, en die zien ze pas met 5 weken, nauwelijks eerder. en dat was dus 2 weken geleden, dus dan ben je nu 7 weken of verder.

je HCG bij 7 weken moet 7650 tot 229000 zijn, en een zwangerschapstest kleurt positief bij ee nHCG van 25 en dat heb jij dan nogineens in je urine omdat je niet positief test.

dus stel je HCG is lager dan 25 ben je helaas niet zwanger, en je HCG moet iedere 2 tot 3 dagen verdubbelen, vandaar dat bij iedereen de zwangerschapstest ook steeds donkerder wordt ( zie mijn album voor een zwangerschapstest van vandaag met bijna 6 weken) en jij zou verder zijn als mij..
    stel vandaag is je HCG 25, dan moet hij overmorgen 50 zijn, en 2 dagen later 100, etc.etc.

dus ze moeten wel een bloedtest doen als ze de precieze HCG waarde willen weten.

Maar ik denk helaas dat je toch niet zwanger bent al hoop ik het hééél erg voor je..

liefs Daantje

20. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    Ik heb zelf ook al zo iets hoor..;) kan maar zo. dus ik ga van het slechte uit.

Deel Deze Pagina