The Mentalist

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Roozjuh, 30 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Jaja, elke week weer vol spanning aant kijken. Maar wie is nou toch die Red John?!?

Wie o wie denkt het te weten :D

2. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Hier nog een mentalist fan (al heb ik het nu al 3 weken op moeten nemen).

Laatst dacht ik van, en nu krijgen we hem te zien (die aflevering in een verlaten woonwijk met die limo) eindelijk komen we het te weten, maar helaas...

Maar ook ik weet dus niet wie het is of wie het zou kunnen zijn. Begin nu echt wel nieuwschierig te worden. Maar ben bang dat het wel even zal duren voor we het te weten komen (haha tenzij iemand van de dames het weet :D)
    Morgenavond eerst even de afgelopen 3 afleveringen kijken.

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Schijnt (wikipedia) dat de echte Red John maar 1x volledig in beeld is geweest. Het is dus niet iemand die regelmatig voorbij komt in de serie. Ben dus heel benieuwd!

4. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Is hij 1x in beeld geweest??? Hmmmm, kan me dat niet herinneren, jij wel?

5. Yelice

Yelice Niet meer actief

Geen idee wie het is maar vind het ook een geweldige serie!! alleen volgens mij ben ik er een paar vergeten want ineens heeft die ene man een kind ???? weet zijn naam niet meer maar hij was met die andere van Pelt

6. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Patrick kreeg gisteren te horen van Lorelai dat hij hem de hand geschud heeft. Dat hebben wij ongetwijfeld ook gezien. Maar we wisten op dat moment dus niet dat die persoon Red John was. Jee, wie heeft ie allemaal een hand gegeven? ;)

7. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Rigsby!

Dat heb ik ook gemist overigens. En gisteren was vanPelt even in beeld. Jee wel duidelijk in d'r gezicht te zien dat ze (in het echt) zwanger is zeg :)

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier ook verslaafd aan the mentalist :D

En ook ik ben erg benieuwd wie nou Red John is!

En ook hier gemist dat Rigsbey een kind heeft!

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ja al een tijdje, met een scharrel die hij even heeft gehad. Was een ongelukje en wist toen niet of ie t wel zo leuk vond dat ie papa werd. Van Pelt werd jaloers.

Kon de tekst niet terug vinden waar stond dat Red John pas 1x in beeld is geweest, en dan ook nog niet eens met gezicht. Hij had een masker op en rubberen handschoenen stond er.

10. alien

alien Niet meer actief

Hier ook fan!

Erg benieuwd wie Red John is maar denk dat dat nog wel een tijd geheim blijft.

Vond donderdag de aflevering wel saai trouwens. Zal wel even voor de verhaallijn nodig zijn geweest.

Rigsby was best wel een tijdje met er vrouwtje hoor. Klein vrouwtje met donker haar en een vreemd stemmetje. Leek heel liefjes maar werk gerelateerd een echte kenau. Ze heeft hem verlaten omdat hij een paar afleveringen geleden heeft gedaan alsof hij dood was.

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Na dit seizoen komt nog een seizoen. Dus gaat nog lang duren voor we erachter komen wie hij nou is.

Oja en volgende aflevering is ook boring. Heb m stiekem al online gekeken.

12. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hier ook een fan.

Ben benieuwd wanneer we het te zien krijgen wie red john nu is.

13. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Even iets anders..: Wat een lekkere vent is die acteur! Geweldig! Ik weet niet wat het is maar hij heeft "iets"!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hahaha. Hijs idd wel lekkerding :D int echt heeft ie een accent. Volgens mij kwam hij uit Australiƫ ofzo

15. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Ja, volgens mij ook uit Australie. Hij speelde ook in "The Guardian" daar ken ik hem van, daar vond ik hem nog beter dan in "The mentalist"

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ja klopt daar speelde hij idd ook in! :D was goeie serie

17. alien

alien Niet meer actief

Ow jammer dat donderdag weer saai is!

Sorry voor mijn spelfouten trouwens in het vorige bericht! Stomme mobiel ook hahaha!

Ik vind hem helaas niet echt een lekkerding. Maar wel beter dan Castle bijvoorbeeld!

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    O ja, echt wel mjammie, staat al erg lang op mijn lijstje ;)

19. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Het is weer begonnen. Patrick Jane loopt al meteen te puzzelen wie hij allemaal 'de hand geschud heeft' en dus Red John zou kunnen zijn!

20. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Benieuwd of Grace van Pelt vandaag nog in beeld komt of dat ze d'r weer zo afschermen als vorige week, zodat dr zwangerschap niet opvalt :)

Deel Deze Pagina