Kans op een wit Sinterklaasfeest

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Esmaralda, 22 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
  2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Stiekem vind ik dat dus best wel leuk.....:D

Wij zijn wel sneeuwmonsters...

Boodschappen in huis en lekker genieten..

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ohhh ik hoop zo dat ze gelijk hebben, laat de sneeuw en ijs maar komen. Heerlijk genieten toch!!! Krijg nu al de kriebels hihi......

4. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Ik vind winter en kou en regen echt niks, maar de sneeuw maakt veel weer goed!
    Kom maar op met de sneeuw!

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

Normaal ben ik wel voor sneeuw, maar nu ik mijn zoontje op de fiets naar het kdv moet brengen heb ik toch liever geen sneeuw hoor.

6. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    oeps sneeuw is op zich leuk alleen moet manlief dus 10 op 11 december buiten slapen met enige warmte voorziening maar niet veel (outdoor assesment voor de beroeps brandweer)

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oeh ja leuk! 3 jaar geleden, toen er een halve meter sneeuw lag, ging we ook elke dag even met de slee naar de supermarkt. Even wat drinken en weer naar huis.
    Ik kan daar echt van genieten.

8. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hihi, en ik word weer blij als ik dit lees. Vanaf 1 dec. grote kans op sneeuw hier :D

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

10. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    weet nog goed aantal jaar geleden dat we dit ook op een sinterklaasfeest hadden we moesten toen smiddags naar almere met alleen maar sneeuw en het bleef sneeuwen

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Kom maar op met die sneeuw. Hier ook met de slee naar de supermarkt en weer terug naar huis. Alleen is Elise daar nu nog wat te klein voor denk ik. Heerlijk met een dekentje, kruik en wat warms op de bank met een leuke film terwijl de vlokken naar beneden dwarrelen :D

12. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    446
    83
    Limburg
    Weet nog 2 jaar terug, wij een slee gekregen en pakjesavond lag er kei veel sneeuw. Wij dachten, kunnen we morgen lekker sleeen. Mooi niet dus, was het die nacht over gegaan op regen en gaan dooien. GElukkig werd dat toen met Kerst alsnog goed gemaakt en heeft er hier weken sneeuw gelegen, zelfs zoveel dat we konden schaatsen in de straten (blok rond). Vorig jaar de slee amper kunnen gebruiken, alleen op het ijs, nauwelijks sneeuw gehad.

13. Bloem2

Bloem2 Niet meer actief

Nou, hoeraaaaaa....... Ik heb geloof ik een soort sneeuw trauma overgehouden na de afgelopen winters. Het is mooi om te zien hoor, maar daar is dan ook alles mee gezegd ;).

14. Mamsie1982

Mamsie1982 Actief lid

2 nov 2012
    208
    0
    0
    Gelderland
    Laat de sneeuw maar komen en de enorme gladheid weg. Dat laatste komt er dan uiteraard altijd weer bij. Vind het wel heel leuk en mooi om te zien. Vooral voor de kids. Onze hond wordt ook dol van de sneeuw. Maar eerst maar eens afwachten.

15. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik vind het erg mooi en voor mijn kleine meid (en andere kids) erg leuk.
    Maar in het verkeer vind ik het zo gevaarlijk... :(

16. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Haha ik las de titel en dacht een witte sinterklaas dus zonder zwarte pieten:)

Maar hoop niet dat er sneeuw valt!

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    volgens knmi en weeronline krijg ik alleen maar regen ... zie daar niets over sneeuw in de vooruitzichten..

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    en lees steeds minder over sneeuw? waar zijn onze weerdames? van nauwelijks boven vriespunt komen weekend lees ik nu een graad of 6 boven vriespunt en kans op nachtvorst?

19. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    hm... 6 graden is de buitentemperatuur nu en er staat 11° als voorspelling van de max temp vandaag op mijn weerstation... 6° is toch wel redelijk normaal voor de tijd van het jaar. Voor morgen staat er zelfs 10° voorspeld op mijn weerstation. Woensdag 9° en woensdag 6°...

Barometer gaat echter wel richting neerslag.

Ben benieuwd!

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    neerslag genoeg.. regent al hele ochtend LOL

Deel Deze Pagina