Kans op een wit Sinterklaasfeest

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Esmaralda, 22 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik wou net zeggen,de hele ochtend regen. Dat de zon vandaag nog zou gaan schijnen had ik echt niet verwacht. Ik hoop dat er de 5e ook sneeuw komt,heel erg leuk. Ik hou van sneeuw.

2. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Hier is hij aardig in de buurt van de voorspelling gekomen vandaag, op dit moment bijna 9°, 11 voorspeld.

Barometer blijft echter wel bij de regen staan ...

3. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ja! Sneeuw :D:D

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Idd dat maakt het nog een beetje leuk.:)

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Nou, wat is de datum vrijdag? Hier op mijn weerstation staat sneeuw voorspeld.... 4°. Donderdag nog regen en vrijdag sneeuw... zal wel natte sneeuw zijn.... of loos alarm.

Kan iemand alvast even met de KNMI bellen zodat die nu alvast even een weeralarm kunnen afgeven? ;)

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Sneeuw staat nog steeds op de kaarten voor heel Nederland.
    Zoals het nu lijkt, a.s. vrijdag vooral voor het Oosten. Zondag voor het Noorden en Noordwesten.
    En ook nog voor volgende week met pakjesavond. Maar dat is langetermijn, en daar zou ik niet teveel naar kijken.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb net een slee erbij gekocht...

Dus ik ben er klaar voor

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Kom maar op, wij zijn er klaar voor :D Slee staat vooraan op zolder en de skitruien zijn uitgewassen. Kom maar op met de winter :D

9. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Dit stond net weer op hyves:

Ondanks eerdere berichten over een snel naderende winter, wil de échte kou in ons land nog niet echt van de grond komen. Maar daar gaat verandering in komen. In de tweede helft van deze week zakt het kwik flink en neemt de kans op sneeuwbuien zienderogen toe. Dat heeft alles te maken met een naar noordelijke richting draaiende wind.

Die zorgt ervoor dat de temperaturen dit weekend overdag niet boven de 3 graden uitkomen en 's nachts zo'n 4 graden onder nul liggen. Goed nieuws voor de winterfans: dat weer houdt nog even aan. Volgens de meeste weermodellen blijft het kwik de eerste week van december rond het vriespunt en zorgen winterse buien voor mogelijk flink wat sneeuw.

10. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Ik hoop het! Ik hou er van :) Maar, als het tenkoste moet gaan van een witte kerst zou ik dat wel jammer vinden. Maar sneeuw is sneeuw! :D
    Heerlijk wandelen door de sneeuw, al knerpend onder je voeten, eindeloze witte vlaktes, en een warme chocolademelk met slagroom na afloop. I can't wait! :D

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    laat maar komen!!!

wij gaan vrijdag een weekje naar een vakantie park vind het wel wat hebben als er sneeuw ligt haha

12. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik zou in ieder geval sneeuwkettingen en ski´s inpakken! :D

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
  14. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    Pfff elke dag uur been/uur terug naar werk met de auto, laat die sneeuw aub maar zitten...

15. adi

adi Niet meer actief

weer.nl geeft ook aan dat het pas vanaf volgende week donderdag gaat sneeuwen. Volgens mij is Sinterklaas dan lang en breed vertrokken :p

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    krijg nu alleen van limburgs en belgisch weer dat er misschien wat natte sneeuw gaat vallen.. of ijzel..
    dat hoef ik allebei niet

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik zal eens gaan kijken voor wat extra strooizout...

Ik heb nog wel 3 zakjes liggen...maar ik heb liever genoeg. Je moet toch verplicht je stoep schoonhouden.

Misschien eens kijken voor leuke sneeuwschuivers voor de kinderen. Om te helpen sneeuwscheppen :D

18. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    hm... nou mijn weerstation hier in de keuken (ik krijg een signaal en update vanuit berlijn) geeft aan dat de sneeuw van vrijdag is verschoven naar zaterdag. Hij geeft dan wel meteen een knipperende driehoek erbij aan, een waarschuwing dus, voor Heavy Snow.....
    Vrijdag 4° en zaterdag 0°....

19. DNJ

DNJ Actief lid

21 okt 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm dit inderdaad! Ik zou het ook heerlijk vinden! Alleen die rotzooi als die sneeuw dan begint te smelten.. Of van die mensen die het stukje stoep voor hun deur schoonvegen waardoor het alleen maar gladder wordt én waardoor je niet meer door kunt sleeen.. Dat vind ik dan weer minder!

20. Within

Within Niet meer actief

Geef hem geen ongelijk ^^ Voor de ergste kou, hop terug naar het warme spanje!

@DNJ: Ja, dat is dan weer jammer.. hier hebben ze een hele vrijwilligersploeg opgezet om de paden richting supermarkt, dokter en kerk schoon te maken voor de oudjes. Mooi initiatief :) Nu de sneeuw nog.

Deel Deze Pagina