heel heerlijk leuk voor me kinderen en hond maar vind het voor mezelf echt niet leuk kan niet fietsen naar school want dat is te glad ! lopen kan ik bijna niet door de bandenpijn en bi en auto daarvoor is de school te dicht bij maar kan wel de slee uit de schuur halen voor de kinderen maar brr wat vind ik het eng voor me zelf
Pfff wat ben ik blij dat mijn man dan weer thuis is. Anders kon ik zaterdag dus niet gaan zwemmen met de oudste ( moet jongste vrijdag al naar oppas brengen als mijn man niet thuis was...omdat het zo vroeg is) ....het is net nog de les waarbij we mee moeten zwemmen. Hier zijn trouwens al hele dikke vlokken gevallen Bekijk bijlage 290618
Hier vallen af en toe een paar flinke vlokken. Maar na 5 minuten is het weer voorbij om vervolgens na een half uur weer te beginnen. De oudste stond direct klaar met zn jas, want hij wilde naar buiten. Hij kan sinds een week zelf fietsen met zijwieltjes, dus dikke pret natuurlijk Hij was zo enthousiast en druk buiten dat hij in slaap is gevallen op de bank. (wel rustig zo in huis met twee slapende kinderen en een duffe hond). Hopelijk begint het zo weer te sneeuwen, al laat buienradar wat anders zien
Hier ligt nu ook eindelijk een laagje sneeuw alle kinderen uit de buurt rennen door de straat helaas liggen de mijne al te slapen
Haha, ik zei een uurtje geleden dat ik toch wel jaloers was op die sneeuwfoto van jou Hier dus ook echt helemaal niks, behalve een hoop natte sneeuwvlokken die nog geen minuut blijven liggen op de grond
Nou, om even weer technisch te spreken. In het noorden momenteel een polar low, wat kan zorgen voor heel veel sneeuw, en heel veel wind. Wat hier beide nou gebeurt. Straat binnen no time wit, en het waait erg pittig.
Klopt ik zag hem ook op de kaarten Het lijkt erop dat hij hier er overheen trekt. Ben benieuwd wat dat gaat opleveren
hier de rommel al vd buurman op de oprit jee wat een kabaal ik geloof dat t hier nu wat afneemt wat de wind betreft
Hier ligt het nog steeds alleen op de daken en verder is het spiegelglad want wel ijzel. M'n hele facebook staat vol met klachten over de sneeuw trouwens
Hier heeft het ook flink gesneeuwd (net zoals op de foto hierboven), heb mn uggs maar weer uit de kast getoverd. Zoontje vond het helemaal geweldig om smorgens vroeg door de sneeuw te stampen. en het is ook niet echt koud. Hopelijk zal het dit jaar meevallen met de gladheid....
Heerlijk weer! De jongens hebben vanochtend al buiten gespeeld, haha. Die konden niet wachten. Gisteren last minute nog even een skibroek + jas voor de oudste gehaald. En nu spannend wat er aankomende 24-48 uur gaat vallen.
Hier ligt nog niet zo veel. Hagel natte sneeuw het is wat wit maar het meeste is gelukkig weer weg getrokken vind het op zich wel mooi hoor sneeuw maar heb ergens het gevoel dat de zomer niet eens geweest is haha. Maar ja misschien zaterdag hier de kerstboom op gezellig dat ik dan gelijk in de kerst winter swing komt hihi. We zullen wel zien.