Kans op een wit Sinterklaasfeest

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Esmaralda, 22 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    heel heerlijk leuk voor me kinderen en hond maar vind het voor mezelf echt niet leuk kan niet fietsen naar school want dat is te glad ! lopen kan ik bijna niet door de bandenpijn en bi en auto daarvoor is de school te dicht bij :(
    maar kan wel de slee uit de schuur halen voor de kinderen
    maar brr wat vind ik het eng voor me zelf

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier net al een leuke sneeuwbui gehad. De jongste vond het in ieder geval erg leuk :D

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Pfff wat ben ik blij dat mijn man dan weer thuis is.

Anders kon ik zaterdag dus niet gaan zwemmen met de oudste ( moet jongste vrijdag al naar oppas brengen als mijn man niet thuis was...omdat het zo vroeg is) ....het is net nog de les waarbij we mee moeten zwemmen.

Hier zijn trouwens al hele dikke vlokken gevallen

Bekijk bijlage 290618

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier vallen af en toe een paar flinke vlokken. Maar na 5 minuten is het weer voorbij om vervolgens na een half uur weer te beginnen.
    De oudste stond direct klaar met zn jas, want hij wilde naar buiten. Hij kan sinds een week zelf fietsen met zijwieltjes, dus dikke pret natuurlijk :D
    Hij was zo enthousiast en druk buiten dat hij in slaap is gevallen op de bank. (wel rustig zo in huis met twee slapende kinderen en een duffe hond).
    Hopelijk begint het zo weer te sneeuwen, al laat buienradar wat anders zien;)

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    ja de kinderen zijn hier ook net weer binnen met zeiknatte kleren en ijskoude handjes

dikke lol

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier ligt nu ook eindelijk een laagje sneeuw :) alle kinderen uit de buurt rennen door de straat :D helaas liggen de mijne al te slapen

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hier ligt niets, echt waardeloos..

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    nou....weet niet.

Stiekem wel een beetje jaloers

9. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Haha, ik zei een uurtje geleden dat ik toch wel jaloers was op die sneeuwfoto van jou :);)

Hier dus ook echt helemaal niks, behalve een hoop natte sneeuwvlokken die nog geen minuut blijven liggen op de grond :(

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou, om even weer technisch te spreken.
    In het noorden momenteel een polar low, wat kan zorgen voor heel veel sneeuw, en heel veel wind.
    Wat hier beide nou gebeurt. Straat binnen no time wit, en het waait erg pittig.

11. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja en ook ineens alles wit. Keek even naar buiten en het verbaasd me wat er gevallen is.

12. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Klopt ik zag hem ook op de kaarten :D Het lijkt erop dat hij hier er overheen trekt. Ben benieuwd wat dat gaat opleveren ;)

13. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    hier de rommel al vd buurman op de oprit jee wat een kabaal
    ik geloof dat t hier nu wat afneemt wat de wind betreft

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    hier helemaal wit zo me sneeuwschoenen maar aan

15. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    hier ook best wel wat sneeuw gevallen gisteren en vannacht.

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hier ligt het nog steeds alleen op de daken en verder is het spiegelglad want wel ijzel.

M'n hele facebook staat vol met klachten over de sneeuw trouwens :D

17. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hier heeft het ook flink gesneeuwd (net zoals op de foto hierboven), heb mn uggs maar weer uit de kast getoverd. Zoontje vond het helemaal geweldig om smorgens vroeg door de sneeuw te stampen. :D en het is ook niet echt koud. Hopelijk zal het dit jaar meevallen met de gladheid....

18. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.869
    5.142
    113
    Home
    hier ook een lekkere laag sneeuw :D:D
    straks er even lekker uit

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heerlijk weer! De jongens hebben vanochtend al buiten gespeeld, haha. Die konden niet wachten.
    Gisteren last minute nog even een skibroek + jas voor de oudste gehaald.

En nu spannend wat er aankomende 24-48 uur gaat vallen.

20. knap

knap Niet meer actief

Hier ligt nog niet zo veel. Hagel natte sneeuw het is wat wit maar het meeste is gelukkig weer weg getrokken vind het op zich wel mooi hoor sneeuw maar heb ergens het gevoel dat de zomer niet eens geweest is haha.

Maar ja misschien zaterdag hier de kerstboom op gezellig dat ik dan gelijk in de kerst winter swing komt hihi.

We zullen wel zien.

Deel Deze Pagina