Hoi, Weet er iemand of er bepaalde middeltjes zijn of dingen die ik kan doen waardoor mijn cyclus wat regelmatiger word? Groetjes
Zijn die cijfers in je onderschrift je cyclussen? En zijn die van nadat je met de pil was gestopt, of was je daar al eerder mee gestopt? Want als het vlak na de pil is vind ik ze nog niet zo heel onregelmatig hoor.
Hoi, Ik heb jaren de pil doorgenomen en nu het laatste jaar de nuva ring. Maar voor ik met dit alles begon was ik jaren onregelmatig. Dus ga ik er van uit dat dit zo gaat blijven. Of denk je dat dat nu anders zal zijn? Groetjes
Hi Porkie, Mijn cyclus is ook onregelmatig. Ik was aan het wachten om weer ongesteld te worden. Ik ben gisteren begonnen met Etos Zwanger worden. Ik heb gelezen dat dit zou kunnen helpen om een onregelmatige cyclus te reguleren. Echter kan het ook zo zijn dat als je een regelmatige cyclus hebt, dat deze langer kan worden. anyway, gisteren de pillen ingenomen en vandaag ongesteld. Dus... daar ben ik momenteel redelijk enthousiast over. Maar misschien moet je even wachten aangezien je nu op 32 dagen zit... Zou zonde zijn als deze nu langer gaat worden.