extreme hoofdpijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bien86, 14 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bien86

bien86 Actief lid

8 nov 2012
    156
    15
    18
    Hallo,

Een vraagje. Inmiddels ben ik bijna 12 wk zwanger van ons 2e kindje (3e zwangerschap)
    Ik heb altijd al veel migraine gehad. De laatste 4 jaar helemaal niet meer doordat ik bèta blokkers gebruik. (Nu tijdens zwangerschapover op trandate).

Sinds gister heb ik extremehoofdpijn/ migraine lijkthet ..en gisteravond/ vannacht ook overgeven....
    hoofdpijn blijft continu aanwezig.

Is dit normaal?
    Volgende wk wel extra echo bij gynaecoloog aangezien vorige wk buikjenog niet hhelemaal gesloten is . Dit komt vakervoor, in 98% vd gevallen sluit het weer maar onbewust zal dit mij ook stress geven....

Heeft u advies tav hoofdpijn?

2. bien86

bien86 Actief lid

8 nov 2012
    156
    15
    18
    Intussen gister bij gynaecoloog geweest aangezien ik dinsdag middag een bloeding had...
    Uiteindelijk is daar geen verklaring voor... moest een weekje rustig aan doen. de kleine bewoog volop...hoofdpijn neemt nu gelukkig af! termijn en grootte van de baby komen ook overeen...dus we doen het maar even rustig aan!

3. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

gelukkig was de echo goed! Het lijkt toch echt dat je een aanval van migraine hebt gehad. Goede zwangerschap toegewenst!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina