heej kunnen jullie me helpen? ik slik een aantal jaren de pil en m'n menstruatie was regelmatig. afgelopen vrijdag heb ik de pil nog geslikt maar toen was m'n strip op en zou ik zondags ongesteld moeten worden. we hebben het die zaterdag na de vrijdag (toen de strip op was)gedaan en zijn voor het zingen de kerk uit gegaan om het zo maar te noemen.. Nou is mijn vraag kan het zijn dat er voorvocht in mijn vagina is gekomen en ik toch zwanger ben geworden want ik ben nu nog steeds niet ongesteld geweest.. Ik ben nogal ongerust want dit was niet de bedoeling.. ik wacht met smart op jullie antwoort,, ik hoop dat het er zo snel mogelijk is want ik weet me echt geen raad meer,, groetjes anoniempjhe
Hoi hoi. je hebt de zaterdag na het stoppen van de pil gemeenschap gehad en jezou die zondag ongesteld moeten worden en dit is niet gebeurt. Als je zwanger zou zijn dan is dit niet van deze zaterdag. het lijkt me onwaarschijnlijk dat je zwanger bent maar doe eens een test dan weet je het! Succes! Imke