Hoe zit dat met positiebroeken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Linnie1985, 19 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Het gaat er toch echt van komen... straks ga ik met vriendlief positiekleding kopen. Maar ik begrijp niet helemaal hoe dat zit met de maten van positiebroeken. Moet ik gewoon de maat kopen die ik altijd heb?
    Dit is mijn eerste kindje en ik weet natuurlijk niet hoe groot m'n buik gaat worden. En ik vind het echt zonde als ik een dure broek koop en hem straks al niet meer pas.
    Weet iemand hoe dat zit?

2. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Ik heb gewoon de maat gekocht die ik normaal gesproken heb. Ik pas de broeken nog steeds en heb voldoende ruimte om nog te groeien.

3. Loe

Loe Niet meer actief

als ie maar onder je buik niet te strak zit. Ga er ook mee zitten in de paskamer!

4. giraf

giraf Niet meer actief

Ik heb ook gewoon positiebroeken in mijn normale maat gekocht, kan ze nog steeds aan hoor, en heb toch een redelijk grote buik.

5. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Die banden die eraan zitten rekken super mee. En er zitten ook van de elastiekjes aan de zijkant die ook in kinderbroeken zitten dus daar kan je aardig mee stellen.

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ikheb alle positie broeken tot aan het eind van mijn zwangerschap kunnen dragen. En ik had echt een flinkebuik. Je kunt idd je normale maat aanhouden, maar ik vind persoonlijk dat er heel veel verschil tussen zat. Had voor zwangerschap maat 38/m. Bij h&m paste maat 42 het beste en bij Miss etam paste een xs het beste. Dus gewoon even goed passen!

7. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Oké, super! Bedankt voor de antwoorden. Ik ga inderdaad goed passen. Maar dan weet ik dat ik lang met zo'n broek kan doen. :D

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik heb ook gewoon me eigen maat gekocht..

had ook een broek van de h&m maar die zit nu vet strak.. snap er niets van want was niet warmer als 30 graden.. wel zonde want het is een hele mooie broek..

9. giraf

giraf Niet meer actief

Ik heb trouwens ook 1 broek van de H&M, gewoon in mijn eigen maat, maar die kan ik ook al vanaf week 30 niet meer aan omdat hij te strak zit.
    Dus je moet wel altijd even passen.

10. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    Gewoon passen. Je moet een broek nemen die op dit moment lekker zit. Zou niet "op de groei" kopen.
    Bij mij worden de maatjes steeds kleiner, normaal maatje 38, eerste positiebroek mt S,tweede positiebroek maat XS en nu net voor de zomer nog een lekkere witte linnen broek gekocht in XXS (pas de andere broeken ook nog wel hoor)

iig veel shopplezier!

11. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

6 feb 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Gewoon dezelfde maat. Ik vond zelf wel de broeken met een band die helemaal over je buik gaat het fijnst. Geeft de meeste ondersteuning en zit het fijnst en mooist. Succes met shoppen :)

12. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ja moet een broek kopen die je perfect zit.. ik dacht (echt dom).. o ik koop een maat groter dan past hij me op het eind ook nog... maar zelfs op t eind... 41+ weken waren me broeken me nog te groot haha..
    dus je moet geen grotere maat kopen dan dat je hebt

Deel Deze Pagina