Wie herkent dit? En was zwanger? Of juist niet? Ik heb maandag op mijn vroegst mijn nod. Heb sinds vannacht ineens behoorlijk gevoelige borsten, licht pijnlijk ook. Herken dit totaal niet. Hoor/lees wel dat sommige vrouwen het ook voordat ze ongesteld moeten worden krijgen, maar zelf heb ik dit nog nooit gehad. Nu hoop ik natuurlijk op overweldigend veel reacties dat de kans groot is dat ik zwanger ben, hahaha!!
Zelf heb ik er nog geen ervaring mee, maar kijk maar eens rond op het forum. Genoeg vrouwen die inderdaad zwanger bleken te zijn, maar helaas ook genoeg vrouwen wiens lichaam ze voor de gek hield... Nog even afwachten dus! Spannend, ik hoop voor je dat het raak is!! Laat je het weten als je getest hebt?
Bedankt mamske!! Helaas weinig reacties verder. En de gevoeligheid van mijn borsten is sinds vandaag wat minder Ergens tussen maandag en vrijdag is mijn nod. Dus ik ga op zijn vroegst vrijdag testen wanneer ik niet ongesteld wordt. Heb echter ook sinds eergisteren af en toe wat licht bruinverlies, wat bij mij vaak een voorbode is van dreigende ongesteldheid. Dus...