Hey allemaal. Kom hier weer even klagen want weet het ook ff niet meer Kheb zoveel last van "vage klachten". Ik heb last van mijn darmen, niet het gevoel dat obstipatie het probleem is. Wel veel winderigheid. Staan, lopen en zitten doen veel pijn. Het geeft een pijnlijk kramperig gevoel in mijn onderbuik. Bij liggen op mijn zij heb ik dit niet. Last van me darmen heb ik al een week maar deze kramperige pijn sinds vanmorgen. Weet iemand wat dit kan zijn? gisteren nog op controle geweest in het ziekenhuis, alles was goed en sinds vanmorgen deze pijn. Ik wil eigenlijk ook niet voor niks het zkh bellen...
Nooo wat vervelend . Helpt het misschien om even te douchen of in bad te gaan? Warm water op je buik wil nog wel eens een beetje ontspannend werken.... Verder vooral even goed blijven drinken en daarnaast zeker bellen als het aan blijft houden/ erger pijn gaat doen.
Blaasontsteking ook al uitgesloten? Dat kan ook zulke klachten geven namelijk. Urine dus even laten checken.
Blaasontsteking is kort geleden uitgesloten. Heb ook geen pijn met plassen, geen constante aandrang. Alleen deze pijn, anders misschien als het maandag niet over is alsnog urine brengen.
Je belt nooit voor niets naar de verloskundige/ziekenhuis he. Als je twijfelt over de pijn, gewoon bellen meid.. Misschien zitten je darmen wel eventjes in de 'knoop' door ontlasting wat er doorheen moet... Of je kindje net even anders gedraaid waardoor hij/zij tegen je darmen aan drukt? Hoop dat de pijn snel over is, en anders gewoon écht even bellen!
Het gaat nu wel ietsje beter geloof ik. Nog wel veel gemene steken in mn onderbuik en de pijn is nog lang niet weg maar het is minder. Hij is al helemaal ingedaald.. Zouden het misschien voorweeen kunnen zijn ofzo?
Kan zeker! Ik heb tijdens mijn eerste zw indalingsweeen en laatste drie weken voorweeen gehad die soms echt best pijnlijk waren!
Dat zou best kunnen! Nu je het zegt, heb ik rond dat termijn ook steken in mijn onderbuik gehad. En ik was ervan overtuigd dat ik ging bevallen die dag.. Haha! Uiteindelijk vond ik de echte weeën heel anders voelen dan die steken die ik toen had. Gelukkig gaat het al ietsje beter, en bij twijfel gewoon bellen.
Pff. Pijn begint toch weer wat toe te nemen als het morgen nogsteeds zo ellendig is ga ik toch maar bellen.
Zeker doen Soraya92! Hoe is de rest van de avond verlopen? Ik hoop dat de pijn toch nog gezakt is.. Sterkte!
Heb nogsteeds regelmatig flinke krampen Misschien is er toch langzaam een beginnetje aan het komen ofzo. Morgen ochtend ga ik even nog voor zekerheid urine laten checken en dinsdag heb ik controle.