beginnende menstruatie of toch kans op zwangerschap?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Hanneke083, 20 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke083

24 feb 2009
    33
    0
    0
    Verpleegkundige
    Hallo,

Ik zit nu op cyclusdag 40. Ik heb mijn eisprong gehad op dag 28 (ben altijd onregelmatig tussen de 5-7 weken.
    Sinds zaterdag heb ik af en toe last van helder/roze bloedverlies, verdunt met slijm en alleen met afvegen. Dit maar 1-3 keer per dag. Ook bij persen is het niet altijd aanwezig. Het zet nog steeds niet door. Heb wel een licht gevoelige buik, maar nog geen menstruatiepijn. Dit krijg is zowieso altijd pas op CD3. Wel erg pijnlijke borsten wat nog niet minder is geworden, maar daar heb ik de laatste 3 maanden ookal last van. Het jaar daarvoor niet. Heb altijd wel een aanloop van 2 dagen voordat het echt doorbreekt, maar dan wel met continu bloedverlies afwisselend bij alleen met afvegen of ook zo. Nu gaan er heel wat uren voorbij zonder roze bloedverlies.

Kan ik toch nog zwanger zijn of is het toch een aanloop op de menstruatie?

Ik hoop dat u hier antwoord op kan geven.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Hanneke,

ik kan je er helaas geen duidleijk antwoord op geven. Het kan alle kanten uit. Het bloedverlies zou van een innesteling kunnen zijn, maar het kan ook zijn dat je menstruatie door gaat breken. Het is dus echt even afwachten. Ik duim met je mee hoor.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina