Hoi mieden, ik ben gisteren in het ziekenhuis geweest voor de opvolging van een stel cystes op mijn eierstokken. Aan de rechterkant zitten er 2, waarvan er eentje waarschijnlijk gevuld is met lichaamseigen materiaal. Hij is momenteel 5 centimeter groot en zal er uit moeten, maar de gyn wil dat pas doen na een eventuele zwangerschap, dus ik en mijn nieuwe partner hebben besloten om er voor te gaan... Het is wel vroeg, maar die cyste mag niet veel groter meer worden! Vanaf nu ben ik dus weer actief op het forum
Jee Dreamz, wat een spannende ontwikkelingen!! Snap dat je niet te lang wilt -en kunt- wachten met deze diagnose. Ben je nu afhankelijk van medisch zwanger worden? Of gaan/moeten jullie eerst een tijd zelf proberen? Ik hoop dat je geluk zult hebben, je hebt het verdiend!!!
Dreamz, Heel vervelend dat die cystes weggehaald moeten worden. Nou dat je dan maar zo snel mogelijk met je partner zwanger mag worden! Brix, ja dat dacht ik dus ook. Wat een fouten kunnen er gemaakt worden. Jammer dat dat niet toegeven wordt. Maar ik had geen zin in een confrontatie en was al hyper genoeg. Lang leve de Predmed. normaal gesproken ben ik helemaal niet zo. Hierna is het niet meer nodig daar ben ik van overtuigd en anders lang leve de CB testen. Butterfly, fijn dat je met DS kunt evalueren, succes! Y30, je komt vast mijn broer weer tegen.
Dank je wel Dreamz voor het openen en spannende tijden! Tammy. Goed nieuws en ik zou voor de CB's gaan, ik duim voor dinsdag. Y30 en Alf, wat een stress, ik gebruikte de truc van Brix ook, gelukkig voelen jullie weer meer maar op naar wat beurse buiken dit weekend. Brix, zo'n dip kan toch ook innesteling zijn? Meen me zoiets te herinneren.
@Dreamz: Wat fijn dat het zo goed gaat tussen jullie! Zou super zijn als er nu ook snel een goede zwangerschap mag volgen!!
Wat is het rustig hier! Dreamz, welcome back en veel succes! Zijn Alf en Y30 nog goed geschopt de laatste tijd? Tammy, hoe is het nu met deze poging? Ik zit weer rustig op het wachtbankje. Ik probeer er niet mee bezig te zijn, vandaar dat ik even weinig reageer. Vandaag en gister knetterchagrijnig van de Utro (ik ben zelden chagrijnig ). Het is voor een goed doel, houd ik me maar voor . *Sinterklaascadeautje, Sinterklaascadeautje, Sinterklaascadeautje, Sinterklaascadeautje, Sinterklaascadeautje, Sinterklaascadeautje*
Hi Brix, wat vervelend van de utro... Bah! en balen alhoewel het voor een goed doel is. Wat zou het geweldig zijn zo'n Sinterklaascadeau, het is je zo gegund. Butterfly hoe is het met je. Woensdag naar de Sutter toch? All, veel liefs ik hoop dat het met iedereen goed gaat en geen nieuws goed nieuws is. Het is hier inderdaad weer even heel rustig.
Brix, spannend, dus je mag dan testen rond 5 december? Heerlijk spul he die Utro? Ik voel me er altijd heel erg zwanger door. Hopelijk geeft Sinterklaas een beetje afleiding? Y30 en Alf, gaat het goed met jullie en de beebs? Y30, helaas komen wij elkaar toch niet tegen deze woensdag. Ik ben vandaag voor de tweede echo geweest. Zo gevonden en ja hoor 3!!!! follikels, twee grote van 19,8 en 20 en een kleintje van 16. Ik heb nog even met haar gesproken over de HSG en ze gaf toe dat er een fout is gemaakt en de eileider gewoon goed open en nu schoon is. Vanavond zet ik de Pregnyl. Daar deed ik de echo's voor en dan woensdag naar Gent voor de IUI en donderdag naar DD. Ik word er altijd een beetje onrustig van. Vanavond Pregnyl en pas twee dagen later naar Gent. Dat is eigenlijk altijd zo maar ik ben altijd bang dat we de piek missen. Geduld ik weet het! Ben wel blij dat ik van het stressen heel vroeg in de ochtend wel/niet positief af ben! Nu is alles gepland, geeft rust.
Puckje, is ook eens fijn als alles rustig is Tammy, bijna IUI dus, spannend! En de dag erna naar DD. Wat goed dat je immuunprobleem snel aangepakt gaat worden. Ik duim rustig verder voor je! Idd, ik ga op 5 dec testen, dan zit ik op 14 dpo. Vandaar dat ik me steeds vasthoud aan het Sinterklaascadeautje
Leuk zo'n geweldig kado! Ik ga voor je duimen. Nu heerlijk zen voor jou en mij. Ik staar al een paar uur naar die follikelfoto en ben al helemaal 'in love'! Hopelijk gaat morgen snel voorbij. Dan begint voor mij het grote wachten pas echt. Al ben ik ervan overtuigd dat het nu moet lukken met een hele kleuterklas!
Go Tammy!! Zo fijn om je blij en positief te 'zien' Dit gaat hem vast worden.. mooi uitgangspunt die follies!! Brix, Dat het dit jaar een hele mooie Sinterklaas mag worden! Hij stijgt alweer lekker! *shoot* .. bedenk me dat ik die ff kaartjes vergeten ben.. lig al in mijn nest, morgen..echt..beloofd..
Puck, fijn dat alles rustig is. Ook met werk gedoe hoop ik. Durf je al een banner aan? Ik ben steeds kwijt hoever je onderweg bent.. Hier, Alles goed. Morgen laatste 3d echo. Zou leuk zijn als meneertje iets camera genieker is dan de laatste keren. Ligt nog steeds hartstikke dwars. Heb af en toe gewoon een bubbel in mijn zij van zijn bol
Jeetje, Alf, alweer 33 weken, wat ga je hard . Ik ben blij dat alles goed is met meneertje . Ik wacht je kaartjes af .
@butterfly veel wijsheid en geluk in het nadenken over pleeg of adoptie, goed dat je nog een gesprek hebt met de S. @y30 wat fijn dat je niet elke week weer naar dd moet. Heb je ook elke werk intralipid gehad? @alf en y30 wat een schrik die rottige babies haha, hopelijk kunnen jullie met de tip van brix jezelf geruststellen. Gelukkig dat alles goed is. @jenka welkom @dreamz welkom terug. Had je eerder ook cystes of s het de eerste keer? @Tammywynet wat een pech heb jij gehad. Die pech is nu een keer gewoon op...klaar ermee. Ook absurd dat er zulke fouten gemaakt kunnen worden. Anyway heel veel succes woensdag
Ben vorige week bij drP geweest en heb inmiddels wat uitslagen terug. Wel erg moeilijk te begrijpen zijn mailtjes maar hij adviseert omega 3 die ik al slik, prednison 5 mg en intralipid. Vorige week dinsdag heb ik een intralipid gehad en woensdag een positieve ovutest. Nu adviseerde hij in zijn mail 3 dagen voor en 3 dagen na ovul intralipid. Na een mailte waarin ik hem vraag of het voor deze poging nog zin heeft om nog een lipid te doen gaf hij toch aan er nog eentje te doen woens of donderdag. Hoe lezen jullie zijn uitslagen vind het best moeilijk te begrijpen allemaal. Gaan julle voor de itralipid naar duitsland of kun je het ook ergens in Nl doen?