Wie kan me helpen? Ik heb 3 weken geleden een afspraak gemaakt bij Echowonder in Arnhem, voor overmorgen. Toen zag ik gelijk op de site (voor het opzoeken van telefoonnummer) een kortingsbon van 10%! Geldig tot en met 30 juni (vond ik wel grappig, aangezien dat mijn uitgerekende datum is), maar nu wilde ik hem opzoeken op de site om uit te printen (kon hem toen niet printen vanaf tablet) en nu kan ik hem nergens meer vinden! Heeft iemand hem alsjeblieft opgeslagen, heel, heel, heel, heel toevallig?? We krijgen de echo van mijn ouders, maar vond het zo fijn voor ze dat we nog wat korting konden krijgen, mijn moeder moest er ook al vrij voor nemen... Liefs,
Enigste wat ik kan vinden is dit:| De Secretaressepas Wat je zou kunnen doen is je brows geschiedenis van tablet doorzoeken voor het adres van de pagina.
Heb ook lopen zoeken en het wat mamamel88 zegt is ook het enige wat ik kon vonden. Ben er bang voor dat ze het er weer af hebben gehaald. Hopelijk heeft iemand het als nog opgeslagen. Misschien kun je nog kijken bij berichten die gaan over kortingen hier ergens op het forum?
misschien gewoon heel brutaal vragen. hun zien misschien wel wanneer jij die afspraak gemaakt hebt en dat die actie toen geldig was
Thx voor de reacties. Heb inderdaad nog even de browse geschiedenis gecontroleerd, maar die gaat maar tot 2 weken (en heb afspraak gemaakt op 21 maart, zag ik net bij bevestigingsmailtje). Ik zal nog even zoeken naar kortingen op het forum, thx! En anders, ga ik inderdaad voor de optie van Pimpelmees, ze moeten dat kunnen zien lijkt me, dat die actie er toen was? Liefs,
Het is goed gekomen! Netjes aangegeven voor het afrekenen dat die bon op de site stond, en het was geen enkel probleem. Bedankt voor het meedenken!! Liefs,