hoi allemaal, ik heb geen vraag, maar wil gewoon even klagen.. gister ben ik bij de gyn geweest voor een groei echo, omdat de baby een paar weken geleden niet de verhoudingen had als zou moeten... bij binnenkomst zeiden mijn partner en ik duidelijk dat we niet wisten wat het geslacht van de baby was en dat we dit ook niet wilde weten... tijdens de echo bleek dat alles goed was met de baby en dat de verhoudingen weer helemaal klopte! blij blij blij! toen dacht ze nog even aardig te zijn om nog wat mooie beelden van de baby te laten zien! (was natuurlijk super) maar toen zei ze dood leuk: kijk! daar zitten de schaamlipjes! ben natuurlijk super blij dat alles goed is en vind het ook heel leuk dat het een meisje word, maar ben er wel helemaal onderste boven van dat ze zich verlulde! ze heeft wel excuus gemaakt... maarja de verassing is er nu wel van af!
Nou ja zeg wat is dat voor een *peep* ! Als jullie zeggen dat jullie niet willen weten wat het wordt dan moet zij dat respecteren! en niet even gauw tussen neus en lippen door vertellen..... Flink balen zeg en ik snap goed dat je onderste boven bent omdat je het eigenlijk niet wilde weten!
hey meis hier ook z'n gyn. maar weetje wat het is bijna iedereen wil het weten dus het word automatisme.ik snap dat het balen is hoor echt. wij wilden het achter af wel weten.dus hebben we nog 2 echo's laten doen om zeker te zijn. en weetje meid de bevalling is echt een verassing hoor hoe dan ook.ik heb wel 10 gevraagt of het echt een jochie wat en zelf ook nog veel gekeken hoor.en wat denk je van het uiterlijk dat is de grootste verassing hoor
hier hetzelfde, ik ging met mijn schoonmoeder erheen en had een briefje erbij gedaan dat ik het wel wilde weten maar mijn schoonmoeder mocht het absoluut niet weten. wat doet ie nou, zet ie de echo er recht op! ja was overduidelijk, mijn schoonmoeder zegt dat ze het niet gezien eheft maar dat kan niet! Ik had geen idee hoe je een echo moest bekijken en voor mij was het al zooo duidelijk als wat. de afspraak daarna heb ik het nog wel ff nagevraagd of ik het echt goed had gezien en dat had ik dus. Maar ja, mijn vriend wil het niet weten en ik stiekum wel dus nu had ik wel een excuus om tegen hem te zeggen dat ik wel weet wat het word hij liet het me gewoon zien maar ehb wel gezegd tegen mijn vriend dat ik nog twijfel, want hij vroeg natuurlijk meteen wat het dan werd en hij heeft duidelijk gezegd dat hij het neit wil weten. hihihi dus voor hem is het nog niet zeker, voor mij wel.
ja snap dat als je het echt niet wil weten,dat het balen is,wij wilde het juist wel weten ook omdat ik het met de andere ook wist,we vertellen het alleen aan niemand dus blijfd het voor ieder ander wel een verassing ook voor de kids,maar wat er in een eerder topic al gezegt is elk bevalling is wel een verasing hoor,en trouwens hier bij iemand bij in de buurt wist de gyn zeker dat het een jongen werd en uit eindelijk mevr bevallen van een meisje hihi helaas had ze alles alleen helemaal blauw,en dat was dus een bleu meisje maar snap je reactie hoor!en zei.hij hoord gewoon te luisteren naar julli wensen
ja das niet netjes maar om nu te stellen dat "de verrassing" eraf is... wat wil je eraan doen, opnemen, incasseren en van genieten zou ik zeggen, de echte verrassing leer je wel als je bevalt dan zie je dat het nog mooi genoeg is...
Oh wat jammer nou dat de verassing er af is. Maar waarschijnlijk voelt zij zich nu minstens even rot. Dat maakt het natuurlijk niet veel minder erg, want het is gewoon hartstikke sh!t dat de verassing er af is. In ieder geval is alles wel goed gelukkig
Oh, wat klote voor je! Het is niet leuk, maar helaas is het natuurlijk menselijk om fouten te maken. En inderdaad, waarschijnlijk voelt zij zich er ook ellendig onder.
Ja; dat is niet leuk, maar probeer er van te genieten en er niet in te blijven hangen! Ik wou heel lang het geslacht niet weten en hebben daar ook met 28 weken een pretecho laten doen. Ik ben er juist heel erg blij mee dat ik weet wat we krijgen! Niet om het kamertje of kleertjes oid, dat interesseert me geen zier (alles neutraal hier), maar gewoon om het gevoel.
Jeetje dat is wel heel erg balen Ik snap goed dat je verschrikkelijk baalt. Maar meid maak je geen zorgen, de verassing is net zo groot, ook al weet je al wat het wordt. Ik zal me ook heel rot erdoor voelen. Helaas kan de gyn ook een foutje maken. Maar wel echt helemaal geweldig dat alles goed is.
Fouten maken is menselijk toch! Het blijft een verassing hoor! Maar gefeliciteerd met je meisje en gelukkig is alles goed!
Heel jammer van die gyn, maar dat is ook een mens toch? En wat de rest ook zegt. Het is en blijft een verassing hoor! Wij wisten het bij de eerste ook maar als je dat kindje in het echt ziet, en op je buik krijgt. Dan is het nog steeds de GROOTSTE verassing van je leven.
Bij mijn 20 weken echo zag ik al dat het een meid was voordat de echoscopiste iets zei. Maar wel lullig dat ze zich versproken heeft! Hopelijk hebben jullie er wel snel vrede mee?
Wat jammer dat je het nu al weet als je er voor kiest om het niet te weten (wij hoeven het ook niet te weten). Mijn buurvrouw had hetzelfde tijdens de 20-weken echo, begint die vrouw opeens in 'zij'-vorm te praten, terwijl ze hadden aangegeven dat ze het niet wilden weten. Gefeliciteerd met je meisje in ieder geval!
Kan me voorstellen dat het goed balen is als jullie er voor hadden gekozen om het geslacht niet te willen weten. Beetje slordig van je gyn hoor. Maar niets meer aan te doen nu en genieten van het feit dat je een meid krijgt
Ojee dat is inderdaad niet heel handig maar goed, zoals iemand anders al zei, ze zal het niet express gedaan hebben.
hey meiden. bedankt voor jullie lieve reacties! inmiddels ben ik aan het idee gewend en heb ik me er helemaal bij neer gelegd nu lekker genieten! en dan toch maar wat meisjes kleding halen
Oh oh wat dozig! Nouja probeer er maar de voordelen van te zien zoals kleertjes, naam, kamer speelgoed... Vervelend hoor, want ik vond het zo spannend om het niet te weten.
Ontzettend balen is dat he! Je neemt niet voor niks de beslissing het niet te willen weten! Gebeurde bij ons ook...we hadden door de ICSI een heel uitgebreide echo en duidelijk aangegeven het niet te willen weten. Op een gegeven moment zegt ze: kom kereltje...draai je eens even om...:S Ik vroeg: wat zei je nou? Ze negeerde dat een beetje en deed net of ik gek was. Manlief had zo op het scherm zitten staren die had niks gehoord...en de stagair vertrok geen spier ... Ik had dus geen bevestiging..maar wel een zoon!