KIJK hier eens naar

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Oct 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

heb ik nu wel of geen eisprong gehad volgens mij heb ik hem op 11 okt gehad aangezien mijn temp toen hoger was

07...OKT....lichte hoofdpijn......temp...37'0..geklust......................................................DG 10
    08...OKT....lichte hoofdpijn......temp...36'7...................................................................DG 11
    09...OKT....lichte hoofdpijn......temp...36'7..geklust......................................................DG 12
    10...OKT................................temp...36'7 eisprong volgens berekening........................DG 13
    11...OKT................................temp...36'8 steekjes rechts en soort spierpijn zijkanten...DG 14
    12...OKT................................temp...36'7 doorzichtige afscheiding..jeuk aan boobies....DG 15
    13...OKT................................temp...36'7..geklust......................................................DG 16
    14...OKT................................temp...36'7..beetje ongi gevoel..spierpijn.........................DG 17
    15...OKT................................temp...36'6...voel me toppie...........................................DG 18
    16...OKT................................temp...36'6..geklust.......................................................DG 19
    17...OKT................................temp...36'7..voel me uitstekend geen symptonen .afsch....DG 20

2. Liesje25

Liesje25 Actief lid

Apr 26, 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgië
    hey kaley

Volgens je temp te zien is idd je eisprong de 11e geweest.
    Heb mijn eisprong vandaag: heb steekjes links en rechts gisterenavond gehad, vandaag wat buikkrampjes én doorzichtig rekbaar slijmverlies. Ik temp wel niet, maar na 10 ronden weet ik ongeveer hoe mijn lichaam werkt..
    Ikzelf baseer me op mijn banner én heb hem al op pc geplaatst om dit de komende maanden in het oog te kunnen houden... 'wanneer eisprong', 'wanneer vruchtbare periode', 'wanneer ongesteld'... Handig!
    (de babyplannen zijn bij ons verplaatst naar 2007, wegens verbouwingswerken aan het huisje)

Ik zou zeggen: hou dit bij en regelmatig klussen !

Toi toi toi!

Liesje25

3. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben bang dat je hem niet hebt gehad. De temperatuur stijgt na de eisprong met zo'n minimaal 0.3 graden en blijft dan ook hoger. Jammer dat je niet vanaf dag 1 getempt het, wellicht had je hem eerder maar is hij nu niet te spotten. Kijk eens bij de temperatuurkaartjes!

4. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Volgens mij heb je hem ook niet gehad hoor.
    Je temp zakt voor je ei en stijgt vervolgens met 0.3 graden minstens, en blijft vervolgens ook hoger. Maar blijf tempen, misschien komt ie nog?

5. Niet meer actief

hallo

ik heb vanaf dag 1 getempt ik temp al 4 mnd namelijk maar word er niet veel wijzer van zo hahaha maar we wachten maar weer af

had nu steeds doorzichtige afscheiding en hebben dus maar weer geklust maar deed pijn net of voelde ik mn baarmoeder heel raar nooit eerder gehad ook

liefs kaley

6. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    hoe temp je dan?
    Rectaal geeft nml toch echt de beste temp af

7. Niet meer actief

ja rectl is de beste methode he

maar wachten maar dan tot de 24 ste okt

liefs kaley

8. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    ik denk persoonlijk dat je nog geen eisprong heb gehad, gezien je temp.

9. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,637
    0
    0
    catering
    zuid-holland

hoe hoog moet het dan zijn (temp}

10. Niet meer actief

nou dames,

deze desperate-to-be-mom tempt alleen oraal hoor..
    en heb een keurig staatje...weet precies wanneer eisprong is (helaas achteraf) en wanneer er geklust kan worden voor een baby.

mijn temp is van nature laag...ongeveer 35.5 graden maar na de eisprong zit ik toch rond de 36.5..

Kaley, ik denk ook dat je nog geen eisprong hebt gehad...
    mijn ervaring is dat je enige tijd getempt moet hebben om het patroon van je lichaam te gaan herkennen....

hou nog even vol meid

Aoife

11. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Wat was je temp van dag 1 tot dag 10?

12. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik heb dat ook halverwege de maand, is het niet zo dat je baarmoeder van plaats veranderd en lager komt te liggen rond je eisprong en ook tijdens je menstruatie?

13. Niet meer actief

mijn temp van dag 1 tot 10 was

29 SEPT.........................36'9..................................2................................M....VLOEIEN
    30 SEPT.........................36'9.................................3DG............................M..................
    01 OKT .........................36'9..................................4DG.............................beetje nog
    02 OKT..........................36'2..................................5DG............................over
    03 OKT..........................36'8..................................6DG............................
    04 OKT..........................36'6..................................7DG............................beetje afscheiding
    05 OKT..........................36'7..................................8DG............................beetje afscheiding
    06 OKT..........................36'6..................................9DG............................beetje afscheiding bij het afvegen steeds
    07 OKT..........................37'0....later getempd rond 09.00 u .....................geklust

14. Niet meer actief

goedemorgen

gisteravond romige afscheiding en vanmorgen temp was 37'1 ongi dag vandaag maar niks geen symptonen te bekennen van duivels alleen een rommelde buik en veel plassen .....en gisteren in de auto erggg moe viel gewoon ff in dutje

wat moet ik nu gaan denken van die afscheiding ?en die temp

20..okt 36'8
    21..okt 37'0
    22..okt 36'9
    23..okt 37'1

liefs kaley

15. Niet meer actief

Het wordt een stuk duidelijker wanneer je je temp invult bij FF. Maar als ik zo naar je tempjes kijk kan ook ik geen eisprong bespeuren, helaas.

Share This Page