Ik zit even beetje in de stress. Ik heb van dag 5 t/m dag 9 clomid gebruikt, maar las pas na t laatste pilletje dat je het voor het eten moet innemen. Ik heb ze na het ontbijt ingenomen (rond 11 uur, omdat ik de eerste dag laat at, steeds die tijd aangehouden). Nu ben ik bang dat het nu niet goed zal werken. Ik zit nu op dag 14 en heb al een paar dagen een licht streepje op de ovulatietest. Drie jaar geleden had ik met clomid op dag 17 een positieve ovulatietest, maar weet niet meer vanaf welke dag het streepje donkerder werd. Zou t door het verkeerde moment van slikken komen of kan t streepje ineens donkerder worden?
Ik denk niet dat dat heel erg veel uitmaakt. Ik weet ook van dames die ze 's avonds slikken (wel in overleg met de arts). Je ovutest moet in principe 1 tot 2 dagen voor je ovu positief zijn. En het feit dat je 3 jaar geleden op dag 17 een positieve ovutest had zegt niks. Je bent in middels zoveel jaar verder, je lichaam is veranderd. Dus het is voor nu gewoon even afwachten en door blijven testen.