Ben je echt bang dat je dan gaat bevallen, of heb je gewoon liever dat hij dicht bij jou blijft? Ik kan me goed voorstellen dat je alleen al voor je gemoedsrust je partner dicht bij je wil hebben.
Ip kan het (je spreekt idd niet van een vroeggeboorte!) Maar de mijne mag dan niet weg. Hij zou 3 weken voor de datum een weekend weg kunnen, op een kleine 2 uur afstand, maar hij wil t niet. En ik ook nietlekker samen gespannend afwachten
Al zou ik tegen m'n partner zeggen dat hij mocht gaan zo vlak voor de uitgerekende datum, dan zou hij zelf niet willen gaan. Bij beide kids zijn mijn weeen begonnen met resp. 35 en 37 weken, waarna het niet doorzette en ik wel ontsluiting had. In een dergelijk geval zou je je vriend toch willen bellen en ga je je hetzelf waarschijnlijk moeilijk maken met de vraag of het echt is begonnen en of je hem moet bellen of nog moet wachten. Succes met de laatste loodjes! Groetjes, Giegel
Ach, die arme kerels... mogen 5 weken lang niet 'ver' weg... (en wat is in NL ver weg?) hihi... Ik nsap het wel hoor maar is het niet een beetje veel gevraagd? Je hebt nog een aardig risico dat je 'm de eerste keer voor niets belt omdat je voorweeën hebt!
jah nou ik heb met em afgesproken dat we kijken naar de dagen ervoor, de dag zelf,. en als ik het niet vertrouw en me niet goed voel dan gaat ie niet.. en op het moment dat ie daar is en er voelt iets anders dan anders dan komt ie gelijk terug, want het is nog wel ff met de trein
oh jeej daar had ik geen idee van... ik heb altijd een (heel stom) vermoeden gehad dat mijn ventje te vroeg zou komen... maar als 70% later komt... ik ben er een beetje bang voor dat mijn baby te laat komt omdat ik enge verhalen heb gehoord over dat re dan een grote kans is dat de baby in het vruchtwater poept.
Jep, want hij krijgt een naam beginnende met een J (vernoemd naar mijn opa) en zijn vader heeft ook beginletter J... dus we noemen hem baby J... Mijn beste vriendin zit in amerika en heel toevallig heeft ze babykleertjes gekocht van het merk 'Lil J' haha...
dat is 1 ding wat zeker is... khoop dat we er volop van kunnen genieten, er zijn wat complicaties opgetreden...
hihi maak d'r maar drie van! hier nog eentje..... half nederlands, kwart dominicaans en kwart kameroens sorry beetje oftopic