hadden jullie ook menstruatiekrampen in het begin van de zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Scorpion, 18 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Hallo,

Ik heb voor mijn nod getest en alle zwangerschapstesten zijn positief.
    Ik zou deze periode nu ongesteld horen te worden, en had v.a. gisteren dan ook een paar menstruatiekrampjes (wel veeeeel minder dan hoe ik het normaal heb hoor)
    Maar hadden jullie dit ook? of zou het misschien toch fout gaan?

Ik weet dit is nadeel van vroeg testen :(

gr Joyce

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Jahoor, heb ik ook gehad!
    Niets om je zorgen over te maken!

3. 10uss

10uss Actief lid

28 nov 2005
    246
    0
    0
    Ja, had ik ook... een week ongeveer nu voel ik bijna niks meer

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Het is zo $#@%^ Ik weet dat alle testen positief zijn, dus dat ik zwanger ben, maar toch maak je je onderbewust zorgen van wat zijn die krampen en word ik ongesteld? andere kant zegt weer maak je niet zo druk is niet goed voor baby. maar wat een dubbel gevoel!

Maar hadden jullie het alleen op het moment dat je het normaal moest worden, of gaat het vaker voorkomen?

5. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik heb het ook gehad dus wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken. De kans dat je toch ongesteld wordt is ook erg groot omdat je voor de rtijd getest hebt. Er zijn een hoop vrouwen die een miskraam krijgen en hetniet weten omdat ze "gewoon" ongesteld worden.

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    is heel normaal, dit hebben de meeste zwangeren in het begin...ik dus ook ;)

7. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Onzeker word je daarvan he?
    Snap ik helemaal!
    Heb het zelfs nu nog....niet zoveel meer als in het begin maar het is er nog wel....
    Al weet ik niet zeker of het nou daadwerkelijk een menstruatiegevoel is of gewoon kramp van mijn darmen....ben een beetje in de war met al die bewegingen e.d.

hihihihi maar het hoort erbij hoor...don't worry!

8. jessica1

jessica1 Niet meer actief

@ scorpion
    heb het zelf niet gehad,
    maar als het al veel minder is zou ik proberen om je niet te veel zorgen te maken, dat is namelijk ook weer niet goed, probeer gewoon te denken dat het goed zit, en als het goed bevrucht is laat het niet zomaar los,ik had ook voor mijn nod getest toen zei me huisarts hou er wel rekening mee dat het nog fout kan gaan omdat het misschien niet goed bevrucht is dus kan je onbezorgheid wel indenken, vond het niet leuk dat mijn huisarts dat gezegt had, want ging onbewust toch zorgen maken
    en toen ik over tijd was was ik zo blij, probeer er lekker van te genieten dat er een klein mensje in je groeit, want stressen is ook niet goed, hoorde laatst van een vriendin die kende weer iemand , die was zoveel gaan stressen met van ow mag ik dat nog wel doen en mag ik dat nog wel eten dat ze door de stress een miskraam heeft gehad

9. Moontje80

Moontje80 Lid

26 mei 2008
    91
    0
    0
    Ik heb het ook gehad! Maak je maar geen zorgen!

Groetjes monique

10. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ja de huisarts was met mij ook niet blij! (was een invalster de mijne is met vakantie)
    ik was dom want het kon fout gaan. en ik heb een b12 tekort waar ik voor behandeld word. dus ik had alles opgezocht over b12 en zwanger zijn.
    En wij leken moeten dat niet op zoeken, want internet maakt je bang, en hun hebben niet voor niks een hele opleiding gedaan.
    En uiteindelijk zei ze heel chagie, nou als jij een zwangerschapstest gedaan hebt gedaan en die is positief tja dan zal je wel zwanger zijn he!

Echt een takkewijf was dat :D

Maar ik probeer me er niet druk om te maken, en ik heb heel goed in mijn achterhoofd dat het altijd fout kan gaan, ook met de bevalling nog.

Heb de laatste tijd te veel baby's om heen dood zien gaan!

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hier nog een week voor NOD en erg veel krampen, ik snap je onzekerheid heel goed! :( Hoop dat alles goed mag blijven gaan! Enne..gefeliciteerd!? ;)

12. Devana

Devana Actief lid

8 mrt 2008
    138
    0
    0
    Hey meid,

Had ik ook en ik was toch echt zwanger! Niks om je zorgen om te maken

Liefs Devana

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    nou stelt me toch wel een beetje gerust dat meerdere het hebben gehad.
    Maar misschien dom gedacht maar heeft het vruchtje geen last van die steken en krampen?

14. jessica1

jessica1 Niet meer actief

volgens mij niet hoor
    je baarmoeder moet nou eenmaal groeien
    ik heb nu soms ook nog krampen steken,
    maar de beeb moet toch echt groeien,
    en vooral bij jou moet je baarmoeder nu ook gaan groeien dus alles krijgt een ander plekkie omdat ze ruimte voor je baarmoeder aan het maken zijn

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik had het ook! Eerst precies op het moment dat ik het normaal ook had (vlak voordat ik ongesteld had moeten worden) maar later heb ik het ook nog regelmatig gehad. Inmiddels is dit overgegaan is harde buiken en af en toe wat steekjes, maar niet meer zoals in het begin. Is dus hartstikke normaal!

16. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Heb het ook gehad hoor! En nu alweer 39,5 week zwanger! Idd niks om je zorgen om te maken en anders bij twijfel gewoon even je verloskundige bellen.

17. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik heb/had het ook . nu 20 weken zwanger en heb er soms ook last van

18. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hier ook hoor! Wordt wel steeds minder...

Wat kun je er toch onzeker over voelen he ;)

19. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Erg he! Maar gelukkig kunnen we hier er met elkaar over praten en een beetje spanning weg nemen!

20. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hey, ook ik ben net zwanger voor de 2e keer, in januari een mk gehad helaas. Nu heb ik veel last van buikpijn, heb het idee dat het van mijn darmen komt, heb ook veel last van lucht en al een paar dagen geen ontlasting. Ik hoop zo dat het deze keer allemaal goed mag komen, na een hele nare tijd. Succes komende tijd, op naar de 1e goede echo!

Deel Deze Pagina