Hey dames, Heeft iemand DE tip voor mij om weer te kunnen slapen? Ik ben ondertussen compleet gebroken en weet niet maar waar ik het zoeken moet. Elke keer als ik op bed lig lukt het niet om te slapen. De ene keer heb ik overal jeuk ( zonder reden ) en de andere keer kan ik gewoon m`n draai niet vinden. Elke nacht word het erger en overdag ben ik niet meer te genieten. Durf nog geen 2 tellen mijn ogen dicht te doen want dan ben ik vertrokken. Ik werk als gastouder dus heb echt mijn hoofd er wel bij nodig. Overigens gaat het slapen overdag wel goed, ik wil dit eigenlijk niet doen maar val toch vanzelf wel in slaap. Savonds ben ik plots klaarwakker vanwege de oververmoeidheid. Liefs
Misschien helpt het om te slapen met ene voedingskussen? Ik kon ook niet zo goed slapen toen ik verder was in mijn zwangerschap en toen heb ik mijn voedingskussen gepakt. Je kunt je daar op allerlei manieren heerlijk in/op/omheen leggen! En probeer op vaste tijden naar bed te gaan. Overdag niet teveel te slapen hooguit een uurtje per keer. Als je langer slaapt, kom je in een diepere slaap, dus rust je zoveel uit dat je dat 's avonds/ 's nachts niet meer "hoeft" te doen waardoor je dus een wakker gevoel hebt. Succes ! Liefs sas
bedankt voor de tp maar helaas werkt dat niet. Ik heb het meerdere nachten geslapen met een voedingskussen en elke keer als ik wil draaien word ik wakker. ( en ik draai bljkbaar erg veel ) Overdag wil ik ook niet teveel slapen, juist om die reden maar bijv. gister was ik met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Heb maar liefst 4 uur geslapen en was helemaal de weg kwijt. Had echt het gevoel al een hele nacht geslapen te hebben terwijl dit niet zo is natuurlijk. Het liefst slaap ik helemaal niet overdag maar ik ben dan de hele dag bezig met vechten tegen de slaap. Liefs
Hier ook slecht tot niet slapen 's nachts. Ik lig in bed en dan blijven ogen wijd open, geen houding te vinden ookal heb ik overal kussens liggen. Warme melk geprobeerd, overdag niet slapen, massage maar niets lijkt te werken en dan overdag heb ik lucifers nodig om ogen open te houden, als ik maar ff op bank ga zitten/liggen dan ben ik vertrokken..
hier ook nu sinds 2 weken slecht slapen...niet omdat ik niet lekker lig maar heb een soort van zenuwen in mijn lichaam zitten waar ik telkens wakker van word en ook niet meer in slaap val...ben kapot!
ik weet niet precies wat de reden bij mij is. Spanning zal er ongetijfeld ook wel bij zitten. Verder slaap ik graag op mijn buik en dat gaat nu niet meer, buik zit echt in de weg. Ik weet gewoon niet meer hoe ik het vol moet houden op het werk pff
oh ik ken het gevoel zo goed!!! ik had het ook vanaf een week of 32 (nu 39 weken) wat mij hielp en nog steeds wel helpt is om op een andere kamer te slapen en dan in m`n eentje, gaf mij een rustiger gevoel. is niet echt leuk voor mijn vriend, maar heb dat af en toe echt even nodig en slaap dan ook vaak een stuk beter, ik weet het klinkt wel beetje raar, maar voor mij werkt het
haha das wel gemeen. Dat zou ik hier niet kunnen. Wij liggen ook nog elke nacht tegen elkaar aan en ik pik zelfs altijd zijn kussen in. Mijne ligt er voor niks bij eigenlijk. Ik ga eens kijken of hij mij kan masseren vlak voor we gaan slapen. Meestal word ik dan helemaal loom en hopelijk slaap ik dan wel. En ga het vanmiddag volhouden om niet in bed te gaan liggen dus ga mezelf bezig houden. Liefs
Hoi ik heb het zelfde probleem en er is haas niks aan te doen... wat wel klein beetje help is douche voordat je gaat slapen. en dan met lavendel douche gel van zwitsel... voedingskussen help een klein beetje om alleen je draai te vinden maar in slaap komen blijf beetje het zelfde... ik heb hier vanaf week 30 31 begon het bij mij en sliep amper of helemaal niet.. later ben ik met 36 weken nachtje in ziekenhuis geweest met een slaapmiddel heeft bij mij niet geholpen. daarna kon ik helemaal ff niet meer slapen en at 2 dagen ook niet.... nu mag ik niet meer klagen over slapenloze nachten want slapen doe ik nu wel ken alleen wat moeilijk in slaap komen maar zeg maar als ik rond 2 uur 3 uur eindelijk in slaap val ben ik de volgende dag wakker rond 11 uur half 12 wel met paar keer nog na de wc gaan natuurlijk maar als ik dan me bed instap slaap ik gelijk weer... dus met andere woorden het is maar tijdelijk en later slaap je weer beter (bij mij wel het geval) anders overleg ff met je gyn of verlos voor slaappillejtes die mag je hebben... ik heb da slaapmiddel in me been gekregen omdat ik niet goed tegen pillen kan en daarom een nachtje ziekenhuis. ik wens je heel veel sterkte ermee want ik weet wat het is om niet te kunnen slapen en hopelijk help het een beetje wat ik voor je geschreven heb...
heel erg bedankt voor de reactie. Als ik echt niet kan slapen gebruik ik wel eens valeriaan. Dit is homeopatisch en alleen maar rustgevend. Slaappillen vind ik een beetje eng om te nemen. Ik durf al deze dingen alleen niet te gebruiken als ik moet werken, ben bang dat ik niet zo prettig wakker word. Douchen voor het slapen doe ik soms want vaak word ik helemaal klaarwakker als ik dit doe. Maar wie weet helpt het wel als je echt heel erg moe bent. Maar wel fijn om te weten dat het ( hopelijk ) tijdelijk is. Liefs