Hey dames, Heeft iemand DE tip voor mij om weer te kunnen slapen? Ik ben ondertussen compleet gebroken en weet niet maar waar ik het zoeken moet. Elke keer als ik op bed lig lukt het niet om te slapen. De ene keer heb ik overal jeuk ( zonder reden ) en de andere keer kan ik gewoon m`n draai niet vinden. Elke nacht word het erger en overdag ben ik niet meer te genieten. Durf nog geen 2 tellen mijn ogen dicht te doen want dan ben ik vertrokken. Ik werk als gastouder dus heb echt mijn hoofd er wel bij nodig. Overigens gaat het slapen overdag wel goed, ik wil dit eigenlijk niet doen maar val toch vanzelf wel in slaap. Savonds ben ik plots klaarwakker vanwege de oververmoeidheid. Liefs
Misschien helpt het om te slapen met ene voedingskussen? Ik kon ook niet zo goed slapen toen ik verder was in mijn zwangerschap en toen heb ik mijn voedingskussen gepakt. Je kunt je daar op allerlei manieren heerlijk in/op/omheen leggen! En probeer op vaste tijden naar bed te gaan. Overdag niet teveel te slapen hooguit een uurtje per keer. Als je langer slaapt, kom je in een diepere slaap, dus rust je zoveel uit dat je dat 's avonds/ 's nachts niet meer "hoeft" te doen waardoor je dus een wakker gevoel hebt. Succes ! Liefs sas
bedankt voor de tp maar helaas werkt dat niet. Ik heb het meerdere nachten geslapen met een voedingskussen en elke keer als ik wil draaien word ik wakker. ( en ik draai bljkbaar erg veel ) Overdag wil ik ook niet teveel slapen, juist om die reden maar bijv. gister was ik met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Heb maar liefst 4 uur geslapen en was helemaal de weg kwijt. Had echt het gevoel al een hele nacht geslapen te hebben terwijl dit niet zo is natuurlijk. Het liefst slaap ik helemaal niet overdag maar ik ben dan de hele dag bezig met vechten tegen de slaap. Liefs