Hey allemaal, ik heb een chronische darmziekte en ben zopas stabiel verklaard en mag dus aan kindjes beginnen! heb de ziekte al van 2007 en ben erg blij dat we mogen beginnen! heb wel een beetje zenuwen want ik weet eigenlijk niet goed of er speciale dingen zijn die je kan doen om beter zwanger te geraken? tips? xx
He, das superleuk! Ik hoop dat je snel zwanger wordt. Goh, tips, weet ik niet echt... wel dat je best voor of tijdens je eisprong een beetje gaat klussen met je wederhelft en voor derest niet te veel stress enzo denk ik. Maar als je hier een beetje rondsnuffelt, kom je wel veel leuke ervaringen tegen van andere meiden. Ieder lichaam is natuurlijk anders he, ik denk dat geduld ook wel een goede tip is... Heel veel succes!
Hey, Ik heb de ziekte van Crohn en ben nu 6 maanden zwanger. Vanaf het moment dat wij groen licht kregen duurde het 6 maanden voordat ik zwanger werd,Mijn advies is niet te veel plannen, hou er plezier in. Veel succes. Groetjes Sabrina
Hoi, Ik heb ook CU en wij zijn ook bezig voor een kindje (na jaren gewacht te hebben tot ik van de ergste medicatie afwas). Het is gewoon heel hard duimen dat je lang stabiel mag blijven en dat de ziekte niet opvlamt. Goed uitzoeken welke medicijnen wel en niet mogen (als je info wilt dan geef ik je dat graag hoor) en dan goed je best gaan doen. Heb je alleen CU of ook andere gerelateerde aandoeningen? (ik heb nl door de jaren heen daarnaast reuma en hypothyreoidie ontwikkeld). Succes en heel veel plezier voor de komende periode!
Hoii hoii ik heb de ziekte van crohn en ik ben al 16 maanden bezig om zwanger te worden.. als je iets wil weten vraag maar raak .. liefs gaby
Hey Ik heb sinds 2007 cu en het is nu pas voor de eerste keer onder controle! nu heb ik wel sinds 2 dagen weer veel buikpijn omdat ik mij de hele tijd druk maak om terug te hervallen! krijg dat niet uit mijn hoofd! ik ben in behandeling in Leuven België en neem op dit moment lavementen en Humira spuiten! dat is een studie waar ik aan mee heb gedaan want humira is nog niet terugbetaald voor CU! Ik hoop dat het zwanger worden gaat lukken maar ga proberen om mij daar niet op te focussen maar is moeilijk! xx
oh, was vergeten te antwoorden op de vraag of ik nog iets anders heb! Ik heb altijd last gehad van mijn longen maar met al die medicijnen heb ik astma gekregen! maar voor de rest nix eigenlijk! xx