Moet ik me zorgen maken?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door PetraK, 9 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi afgelopen week was bij de VK mijn bloeddruk wat hoger dan normaal 140/90 dit na dat ik weer een zwaar emotioneel gesprek had met haar.

    De dag er na had ik niet meer het idee dat mijn bd te hoog was, mijn vingers zijn mijn graad meter (worden dikker bij hoge bd)

    Sinds het weekend heb ik het idee dat ik vocht vast houd... ben ook wat grieperig weer .... maar buiten dat voel ik me verder gewoon goed ..

    Moet ik wel of niet bellen met de vk?
     
  2. Japke

    Japke Bekend lid

    1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Petra,

    Als je je niet lekker voelt is het inderdaad een goed idee om de verloskundige te bellen. Zij kan aan de hand van vragen en jouw specifieke situatie een inschatting maken en daarop het advies geven.

    Ik zeg niet dat je zorgen moet maken maar als je nog vragen hebt naar aanleiding van je bloeddruk en je voelt je niet geweldig is zij ervoor om je gerust te stellen. Ik kan dat niet via mail doen, helaas.

    Succes en belse,
    Japke
     
  3. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Japke

    Naast het griepje voel ik me verder wel goed hoor.
    Ben alleen zo verbaasd over de dikke enkels..
    Heb dit bij mijn twee eerste nooit meegemaakt.
    Zal voor de zekerheid morgenochtend even bellen. Kan helaas alleen tussen 9 en 9:30 bellen daarvoor.

    In elkgeval bedankt voor je antwoord
     

Deel Deze Pagina