Het unieke idee/manier om iets te brengen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xMelissssssa, 29 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Manlief vroeg gisteren ineens aan dochterlief om wanneer ze een broertje of zusje kreeg. Nou zit die gedachten alweer een tijdje in mn hoofd maar durf er nog niet goed over te beginnen. Ik wil hem nu eigenlijk verrassen op een passende manier dat ik een brusje wel zie zitten!

Iemand een leuk idee of een leuke manier om het te kunnen vertellen aan manlief? :D

2. Working on it

11 jul 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je dochter t laten vragen ! Logisch. Klinkt of je man je een hint gaf... Dochter laten zegge dat jij dat ook wel wilt ;)

Veel plezier!

3. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Ons kleine prulleke kan nog niet praten dus dat wordt lastig .. haha!

4. Working on it

11 jul 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    tja, dan moet je t zelf doen. Maar t is je man... (vriend/partner/...)... Hoe eng kan het zijn. :D Ga ervoor!

5. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een vriendin van mij kocht een paar boodschapjes en zette het op tafel. Ze zei: " schat, pak jij het even uit ik moet zo nodig plassen".
    In de tas zat: augurk, ovulatie testen, zwangerschapsvitamine en onderop een kaartje met daarop : " ik ben er klaar voor schat"

Ik vond het heel leuk bedacht hihi

6. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Die is wel heel erg leuk inderdaad haha!

7. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Het klinkt idd alsof je man jou juist een hint gaf en zelf ook niet zo goed weet hoe erover te beginnen hahaha.
    Jij bent nu aan zet meid!
    Je kan hem ook een soort van aanzoek doen. Op je knieën, in je hand een ringdoosje waarin geen ring zit maar een mini kaart met daarop dé vraag! 😊

8. Loeka123

Loeka123 Lid

31 mei 2015
    54
    0
    6
    NULL
    NULL
    Grote chocoladereep (bijvoorbeeld) met daarop een briefje met de vraag: zullen we samen een dikke buik krijgen?

9. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Leuke ideeen meiden, weet iemand nog iets leuks?! 😇

10. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Ik zou zeggen nieuw sexy setje aantrekken en zeggen de pil/condooms blijven in de kast en we gaan ervoor! Daar doe je mannen het meest plezier mee :) ;) (als je slim bent doe je dit rond je OvU haha)

11. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Haha mijn man wordt niet warm of koud van lingerie eigenlijk .. (heb een aparte maar hele lieve man hoor!) Hahah dus die werkt niet haha

12. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Iemand? Haha

13. patjuhxx

patjuhxx Actief lid

13 feb 2012
    148
    0
    16
    Nijmegen
    Misschien kan je iets leuks knutselen met je dochtertje? :)

14. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18

Whaha lijkt die van mij wel, trek ik een sexy setje aan zegt ie: trek maar gewoon uit hoor:p

Ik heb niet echt een leuke manier om het te brengen.
    Bij ons was het van wanneer wil jij aan kinderen beginnen? Mijn vriend zei: als jij er klaar voor bent. Dus ik: oke ik ben er klaar voor en toen gelijk gestopt met de pil haha.

Deel Deze Pagina