Kans op zwangerschap of niet ?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Melina2001, 26 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melina2001

    Melina2001 Nieuw lid

    26 dec 2023
    4
    0
    1
    Vrouw
    Goedeavond iedereen !

    nou ik heb midden augustus onveilig seks gehad testen en bloedtest gaf negatief aan bloedtest was 16 oktober , in november 1 positief test daarna allemaal weer negatief . 12 December een echo gehad geen zwangerschap te zien zei de arts, ze zei dat het misschien een buitenbaarmoederlijk zwangerschap zou kunnen zijn maar dan hoort mijn bloedtest toch positief te zijn ?

    en hoe gaat het allemaal als ik midden augustus seks heb gehad dan kan ik ook niet te vroeg zijn met testen of echo’s neem ik aan ? Of is er een kans van late eisprong
     
  2. Melina2001

    Melina2001 Nieuw lid

    26 dec 2023
    4
    0
    1
    Vrouw
    Dit was mijn Echo het kan ook niet dat het niet zichtbaar zal zijn omdat de aparaat niet goed is ingezet ect toch?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.240
    368
    83
    Als augustus de laatste keer is geweest dat je sex hebt gehad ben je niet zwanger, dat zou nu wel duidelijk moeten zijn als je zwanger zou zijn.

    Bloedtest negatief en echo's ook niets op te zien.
    Als ze zwanger zou zijn zou je positief testen en kwam dit ook uit je bloedonderzoek.

    Je bent dus niet zwanger.
     
  4. Melina2001

    Melina2001 Nieuw lid

    26 dec 2023
    4
    0
    1
    Vrouw
    want hoe gaat het allemaal stel je hebt 15 augustus seks onveilig (en mijn eisprong is begin van de maand rond de 3de dag ) kan ik dan alleen in die 5 dagen zwanger rakwn ( omdat sperma 5 dagen leeft ) of raak je pas zwanger als je eitje springt
    Dus ben ik dan max een week later zwanger of kan ik 3 september pas zwanger geraakt zijn van de seks op 15 aug
     
  5. Melina2001

    Melina2001 Nieuw lid

    26 dec 2023
    4
    0
    1
    Vrouw
    Was gewoon zo stom van mij was ook heel even en hij was ook niet klaargekomen duurde echt max 5 min
     
  6. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.630
    5.062
    113
    Vrouw
    Bloedtest negatief, echo beeld negatief en hij is niet in je klaargekomen. Onmogelijk dat je dan zwanger bent! Dan hadden ze nu echt wel wat op de echo gezien!

    Vanwaar deze vragen? En waarom krijg je wel een echo terwijl de testen negatief zijn?
     
  7. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.240
    368
    83
    Zolang overleeft sperma niet.
    Je kan alleen zwanger raken in je vruchtbare periode en dat is voor jou begin vd maand. Dus hiervan kan je absoluut niet zwanger zijn.
    Ik lees nu dat hij niet is klaargekomen dan is de kans nog veel minder dat je zwanger zou kunnen zijn.
    Dan zou je nu 4 maand moeten zijn en dat is echt te zien in bloed en echo's.

    Geen zorgen dus, je bent echt niet zwanger.
     
  8. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    2.849
    2.665
    113
    Vrouw
    Weer dezelfde vragen onder een ander account (correct me if i'm wrong). Heb met je te doen want de angst laat je niet los. Nogmaals, precies 0% kans op zwangerschap. Ik wil je van harte aanraden met iemand te praten over je angst ipv steeds onder een nieuw account dezelfde vragen stellen en echo's te delen.
     
    Mokski vindt dit leuk.
  9. piscean

    piscean Fanatiek lid

    12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Ik denk dat het goed voor jou is om inderdaad met iemand te gaan praten. Augustus is alweer een poosje geleden, dan kan het niet meer ‘vaag’ zijn.
     
  10. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.143
    2.858
    113
    Beste Melina2001,

    Het hebben van een dubbel account is zonder toestemming van Beheer niet toegestaan. Ik zal dit topic sluiten. Voor vragen kan je mij een pb'tje sturen.
     

Deel Deze Pagina