wat irritant zeg..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zaterdag, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    die pijnlijke borsten! Heb een onregelmatige cyclus en mn ei compleet kwijt dus ga zeker niet uit van een zwangerschap maar loop nu al een week met pijnlijke borsten, vooral mn tepels.
    Echt niet lekker!
    Zit pas op dag 15 en hoop voorlopig niet ongesteld te worden, want dan is mn cyclus weer zo kort (zie onderschrift)
    Zo dat wilde ik even kwijt, kan moeilijk op mn werk zitten klagen over mn borsten :p

2. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    Kan het niet zijn dat je er last van hebt door je eisprong?

3. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    @ mimuutje yep zou ook nog kunnen maar ben mn cyclus beetje kwijt. Loop nu ook even bij de huisarts omdat ik voorheen nooit last heb gehad van een onregelmatige cyclus en nu wel, dus vandaar dat mijn huisarts ook bloed heeft laten prikken.
    Ik heb nu 2 hele korte cyclussen achter de rug en geen idee of ik een eisprong heb gehad. Ik doe ook geen ovu testen meer, kon mn hele cyclus wel blijven testen.
    Maar voorheen (met regelmatige cyclus) had ik alleen pijn als ik ongesteld moest worden, een dag of 2.
    Vandaar dat ik er nu na een week wel klaar mee ben.

4. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    hm ja dat is wel lastig dan. Heb je nog nooit een eisprong opgemerkt? misschien krijg je die nu dan wel? Ik kan het ook niet verklaren, ben ook geen dokter natuurlijk hihi..
    Nja ik hoop voor je dat je gauw wat wijzer word van je cyclus en dat het normaal gaat lopen!

5. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    ik voel mn ei niet en toen ik van zoon zwanger wilde worden, had ik regelmatige cyclus dus dat was makkelijk.
    Ik doe verder geen ovu testen ouzo, vind ik zo een gedoe.
    Verwacht ook niet dat je het voor me ging verklaren hoor, haha, maar moest het even kwijt.
    Lief dat je meedenkt.
    Mn bloeduitslag was goed (hb, suiker, schildklier, lh&fsh hormoon) dus morgen krijg ik een uitstrijkje.
    Zou beter zijn als ik nu een normale cyclus krijg, scheelt een hoop gedoe.

6. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    Ja als je een regelmatige cyclus hebt is dat idd een stuk makkelijker. Echt balen dat het nu zo onregelmatig is joh. Hopelijk ontdekke ze gauw wat er aan de hand is.

Deel Deze Pagina