wat vinden jullie hiervan ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door peekaboo, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    zal het kort houden ik maak dus een zwangerschapsalbum zoals ik bij men dochtertje gedaan heb en de voorpagina is dan een buikfoto met gedichtje
    wat vinden jullie van dit ?

2. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    de foto is mooi, maar wie tekst, wow, echt super

3. peekaboo

dank je wel !

4. peekaboo

is de tekst en de foto goed ? of zouden jullie een andere tekst nemen ..........

5. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Het kunnen de hormonen zijn:), maar ik denk zeker de mooie tekst van het gedichtje! Zit te huilen achter de computer! Zo lief!
    Leuk dat je dat maakt!

Wat ben je nog laat op! Ik lag gisteren (met boek) al om negen uur op bed :D Was overigens wel vroeg op.

6. Noa1988

Noa1988 Actief lid

24 jun 2011
    319
    1
    0
    Heel leuk.
    Maar misschien leuker als je je foto minder inzoomt. Zodat je hoofd er ook op staat..?

En ik zou niet schrijven: MAAR ook van je zusje krijg je een kusje
    maar: EN ook vanje zusje

Maar dat is persoonlijk. Vindt het een mooi gedicht..!

7. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    jeetje zit hier met tranen (zullen wel de hormonen zijn). Ik vind het helemaal mooi.

8. peekaboo

dank jullie wel !

9. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Vind 'm ook erg mooi! Uitzoomen zodat je hoofd erop staat zou ik niet doen persoonlijk, omdat het nu zo'n beetje je kindje is dat eigenlijk op de foto staat! Wel zou je rechts nog iets meer ruimte kunnen nemen, zodat je hand er helemaal op staat?

Mooi hoor! Begin meteen te denken aan het album wat ik nog moet maken ;) Slim van je om daar tijdens de zwangerschap al mee te beginnen!

10. peekaboo

hihi ik maak er twee
    - zwangerschapsalbum met buikfotos en echos
    - kinder album met de fotos van baby en peuter

ja als ik de foto net iets groter maak dat men hand er ook op staat staat men sm er bij op :(

11. josel

josel Lid

24 jul 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi mama van Amarylli,

Ook ik ben helemaal onder de indruk, erg mooi en het idee vind ik ook erg leuk! Tekst is prachtig, check alleen even die komma voor papa.

Je foto - ik zag het origineel bij de outfits - is met photoshop echt heel makkelijk / snel bij te werken zodat de achtergrond helemaal donker is en je dus wel je hele hand kan laten zien, als je dit graag wilt stuur me even een PB - is echt waar een hele kleine moeite!

Groetjes!

Deel Deze Pagina