Om het wachten op een wondertje wat te verzachten ben ik een aantal dingen gaan opschrijven. Waaronder dit gedichtje. Hebben jullie ook gedichtjes of quotes met betrekking tot jullie kinderwens? Geduld Niets meer dan dan verlangen, Naar een kindje zo klein. In hoop gevangen, Vragen wij het ons af hoe het is om jou papa en mama te zijn. Nu blijft het nog bij gedachten. Een lange weg vol met geduld. Maar de dromen verzachten. Een herinnering die onze gedachten vult. Op een dag zullen wij jou ontvangen. En liefde zullen wij jou geven. Nu is het nog een verlangen. Het wachten op het beleven. Maar ook de dagen zullen verstrijken. En na regen komt zonneschijn. Ooit zullen wij ons doel bereiken. En jou papa en mama zijn
Ik zei altijd tegen mensen: ik ben moeder zonder kinderen. En zo voelde ik me ook echt. Misschien een idee om dit gedicht te delen met stichting Freya? Ik denk dat ze die graag zouden willen delen met vrouwen met een nog onvervulde kinderwens! Mooi gedicht!! Groetjes Patricia
Mooi gedichtje... Ik ben ooit begonnen aan een engels gedichtje, maar kan het niet goed onder woorden brengen.. De citaten 'it comes to those who wait' vind ik toepassend en 'the things some people take for granted, are the things someone else is wishing for'. Vanuit mijn frustratie als iedereen binnen 1 ronde zwanger wordt en ik al 9 maanden wacht.. Ik weet dat dit geen goede gedachten zijn of dat ze helemaal kloppen, maar soms kan ik me zo voelen.
Er is ook een mooi lied met clip over op Youtube. Zangeres weet ik even niet maar het nummer heet 'I would die for that'.