wat zouden jullie doen ??? nu gelijk de stopweek inlassen of ben ik de volgende maand dan ook niet meer beschermd
Ik geloof er persoonlijk niet in dat je na vergeten van 1 pil zwanger kunt worden.. maar dat zullen ongetwijfeld heel veel het niet met me eens zijn Ik denk dat jij nu een doorbraakbloeding hebt, wat wel heel goed kan als je pil vergeet.. en qua stopweek inlassen weet ik neit wat verstandig is btw, bij doorbraakbloeding kunnen je wel last hebben van menstruatiepijn! Teminsten, dat had ik wel
Ik ben het wel een beetje met je eens hoor. Het leest ook een beetje alsof TS heel graag zwanger wil zijn. Zoekt overal wat achter terwijl symptomen helemaal niks zeggen, sorry. Hetgeen wat je nu voelt TS, kan ook komen doordat je de pil wat slordig geslikt hebt. Het zijn namelijk hormonen die je slikt en die kunnen gekke dingen uithalen met je lichaam als je het niet goed slikt. Het enige wat wat zegt is een zwangerschapstest.
nu al 3 dagen geen bloedingen meer , wel veel last van mn onderrug en krampen in de baarmoeder blijft . nog 3 pillen te gaan , hopen dat t gewoon spotting was . mijn vriend wil absoluut geen 3e kindje , dus duimen maar , en be happy , t is helemaal niet zo dat ik graag zwanger wil zijn . heb wel es eerder de pil vergeten en kreeg daardoor 2 dagen later spotting niet anderhalve week later , vond dat vreemd daarom plaatste ik t hier