Raaaaaare darmen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mistymist, 11 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mistymist

Mistymist Lid

15 sep 2014
    34
    5
    8
    NULL
    NULL
    Hee meiden! Twee dagen geleden ontdekt dat ik zwanger ben, super spannend natuurlijk! Ik had eigenlijk nergens last van, tot gisteravond. Het is niet heel smakelijk maar wel vervelend. Nooit hoef ik snachts m'n bedje uit voor een toiletbezoekje. Vanacht gewoon twee keer! Eerst wakker gelegen van hevige krampen (je weet wel, als je aan de diarree bent, krijg je koud/warm rillingen, kramp en dan rennen). Daar heb ik op t moment erg last van, het is ook geen gewone diarree, maar gele olie met vlokjes ontlasting.. Zijn er dames die dit herkennen? Oh ja, en winderigheid niet te vergeten!

2. Anoniempje91

28 okt 2011
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd :D! Ik had aan het begin van mijn zwangerschap ook 2/3x hevige krampen met warme/koude rillingen, werd er 's nachts zelfs wakker van en moest echt rennen naar de wc ;). Nadat ik naar de wc was geweest voelde ik me snel weer beter dus heb me er niet al te druk over gemaakt. Bij mij was het (sorry) echt hele waterige diarree. Zit nu al een paar dagen verstopt, das ook geen pretje!

3. Mistymist

Mistymist Lid

15 sep 2014
    34
    5
    8
    NULL
    NULL
    Ja, het idee dat je van achter plast (sorry) Daarna gaat het inderdaad wel weer, hier een paar uurtjes en dan kan ik weer,, hoelang heb je er last van gehad? Ik me voorstellen dat dat geen pretje is, maar denk op t moment dat ik liever dat heb,, ik durf de deur amper uit,, gewoon bang dat k t in m'n broek doe! Hoop dat het gauw verdwenen is! Jij ook van harte gefeliciteerd!!

4. Anoniempje91

28 okt 2011
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb het één x 2x in een week gehad en daarna nog 1x een week of twee later, daarna nooit meer gelukkig! Ik hoop voor je dat het gauw verdwenen is, gewoon even in de gaten houden :)

Deel Deze Pagina