Hallo allemaal, Ik ben te laat in me cyclus begonnen met tempen na onduidelijke ovuluatie testen dus ik weet niet of jullie hier wat mee kunnen. Ik ben op cyclus dag 19 begonnen met tempen, en zit nu op cd 35. Op 24-5 en 25-5 had ik smiley met de clearbleu testen.. Ik snap niet heel veel van me cyclus kaartje, misschien kan iemand mij hier vertellen of hij al gesprongen is?☺️ Groetjes. Ps: kaartje klopt met 1 dag niet omdat ik nog niet precies weet wat me cyclus precies is.
Ik ben benieuwd wat je temperatuur morgen en de dagen daarna is. Als hij verder doorstijgt, dan neem ik aan dat je ei geweest is.
Nee, wat ik bedoel is dat je met temperaturen pas achteraf kunt zien of je eisprong is geweest. Wanneer je minstens drie dagen achtereen een stijging van minstens 0,2 graden hebt t.o.v. je basale lichaamstemperatuur, kun je vaststellen dat je eisprong is geweest. Hoe was je temperatuur vandaag?
Ja dat is zeker mooi hihi en de kruis betekent dat eisprong geweest is? Dank je voor je antwoorden Liefs
Fijn! Ja het kruis betekent inderdaad dat ff een eisprong heeft gesignaleerd. Nu afwachten maar! Als ik je een tip mag geven, als je niet weet hoe lang je lf is (fase tussen eisprong en menstruatie) zou ik het gemiddelde van 14 dagen aanhouden en pas gaan testen als je temperatuur 14 dagen na ovulatie nog hoog is. Wanneer deze al flink gaat dalen, betekent dit meestal een menstruatie.
Heel erg bedankt voor je tip ☺️. Ik hoop dat mn temp hoog blijft haha. Per wanneer als ik niet zwanger bent zakt het dan?
Daar kan ik helaas niks over zeggen, dat verschilt per cyclus en per persoon. Je temperatuur kan voor je menstruatie, op de dag van je menstruatie omlaag gaan, maar ook gebeurt het dat mensen eerst ongesteld worden en na een paar dagen pas de temperstuur zakt. Als je een paar maanden hebt getempt (wat hopelijk niet nodig is ) ga je wel een patroon ontdekken bij jezelf.
Hihi dank je wel. Dus nu tot aan de menstruatie zal me temp rond de 36.9 blijven en dan pas dalen ong? Sorry veel vragen 🙈
Geeft niet, daarvoor is dit forum! Je temperatuur zal als het goed is ergens rond de 36.9 blijven.. het kan wel iets schommelen hoor, of misschien stijgt het nog wel verder door naar iets boven de 37 graden. En dan komen nu de lange dagen van het afwachten..