Hoihoi, Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet, vandaar mijn bericht op de forum. Ik ben benieuwd naar jullie meningen. Ik had op 15 augustus ongesteld moeten worden, alleen begon ik 1 week eerder op 8 augustus heel licht bloed te verliezen. Alleen heb ik dit lichte bloedverlies nu al 2 weken! En het wisselt af van bruine bloed/afscheiding naar licht roze slijmerig bloed/afscheiding. Ik heb dit nog nooit eerder gehad! Ook ben ik wel onregelmatig ongesteld, en komt mijn menstruatie altijd een paar dagen later dan verwacht. Maar zoals deze keer, 1 week eerder ongesteld heb ik nooit eerder meegemaakt. Moet ik dit nou rekenen als menstruatie of is het een innesteling? Wij zijn wel bezig voor een 2e kindje. Ik ben al 1,5 jaar van de pil af. Hoe denken jullie erover? Ik ben benieuwd naar jullie meningen. Misschien dat een van jullie dit herkent?
Hoi meiden, Nee nog niet. Ik ben bang dat het negatief uit zal pakken. En is het nog niet te vroeg om te testen?
Weet je wanneer je eisprong geweest is? als je NOD 15 aug was lijkt het me niet te vroeg om te testen. Ik duim voor je!
Precies dat denk ik ook, je bent dan al ruim overtijd toch? Gewoon doen, want zitten met onzekerheid is ook niks . Succes!
Geen idee wanneer me eisprong is geweest. Ik denk dat het nog te vroeg is om te testen, want dan ben ik 1 week overtijd. Kan ik niet beter nog wachten?
Normaal kun je gewoon op je NOD zelf testen en met sommige testen zelfs vroeger dus ik zou het gewoon proberen.
Oké, ik heb toevallig wel een action testje liggen. Ik ben benieuwd , zo spannend dit. Ik hoop het zo. En bij jouw, ook bezig met een 2e?
Zeker spannend! Hoop het voor je! Ja wij zijn ook bezig voor een 2e, spannend maar ook heel leuk! :-D
Na NOD is het mogelijk om te testen met een duidelijke uitslag, maar als je jezelf in bedwang kunt houden mag je ook nog wachten hoor ik zou het alleen niet kunnen denk ik!
Ik kan eigenlijk ook niet wachten, maar ben zo bang voor een teleurstelling. Dat is het meer, maar aan de andere kant dan weetje wel waar je aan toe bent. Maar vaak hoor je en lees je dat sommige vrouwen dan vroeg testen en het dan negatief is en paar weken later weer positief. Ook zo vervelend
ik zou een testje doen. Ik zou de onzekerheid meer killing vinden maar mijn geduld reikt dan ook niet ver
Ik heb net een testje gedaan en helaas negatief. Nu dan maar afwachten tot mijn menstruatie komt op 15-09, zo niet dan maar weer testen...