Weer valse positieven?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door TheStitcher, 21 dec 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheStitcher

TheStitcher Actief lid

25 sep 2024
    125
    60
    28
    Vrouw
    Ik weet het allemaal niet meer. Ik temperatuur en gebruik lh strippen. Nou wilde ik al heel vroeg beginnen met testen omdat ik een oploop wil hebben/zien waneer en als ik ooit eens zwanger raak.

- 7 dpo: ochtend negatief , om 14:00 zag ik een duidelijke lijn met kleur. Moeilijk te fotograferen maar toch echt wel aanwezig.
    - 8 dpo: ochtend negatief , rond 14:00 overduidelijke positief (sensitest extra vroeg)
    - 9 dpo: vanochtend met volle moed testen. Negatief?!

Zit hier enig logica in? Ik ga vanmiddag wel weer testen, maar ik zie het eigenlijk al niet meer zitten. Ik weet dat ik er nog heel vroeg bij ben, maar desondanks duidelijke strepen gehad, en nu ineens niets. Is middag testen beter? Of zie ik ze vliegenv?

Foto’s:

Bijgevoegde bestanden:

2. PippaLotta

PippaLotta Actief lid

13 jun 2019
    316
    284
    63
    Vrouw
    Oh meis wat naar voor je!! Deze onzekerheid is vreselijk :(:( Ik lees hier op het forum wel eens over middagtester zijn.. maar geen idee wat hier de inhoudelijke onderbouwing voor is. Het lijkt me toch ook gek dat je met twee verschillende merken streepjes krijgt?! De enige moed die ik je kan geven, is dat je zeer waarschijnlijk over een paar dagen echt zekerheid zult hebben maar daar heb je vandaag niks aan..

Sterkte! Knuffel!

TheStitcher vindt dit leuk.
  3. TheStitcher

TheStitcher Actief lid

25 sep 2024
    125
    60
    28
    Vrouw
    de onzekerheid zorgt ook voor zoveel onnodige stress :( ik had verwacht na de test van gisteren dat ik vanochtend wel positief zou moeten testen. Nou be ik alle vertrouwen in de kruidvat 2v5 al kwijt, de sensitest had ik wel meer hoop in

4. PippaLotta

PippaLotta Actief lid

13 jun 2019
    316
    284
    63
    Vrouw
    Ik ben heel nieuwsgierig hoor.. heb je vanmiddag nog getest?

Deel Deze Pagina