Tandartsverdoving e.d.

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by poekie83, Mar 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poekie83

poekie83 Lid

Sep 28, 2008
    32
    0
    0
    Beste verloskundige,

Ik heb even een vraagje.Ik ben ruim dertien weken zwanger en had al een tijdje last van mn kiezen.Nu zou ik waarsschijnlijk een gaatje hebben zeiden ze afgelopen januari, maar omdat ik t liefst zo lang mogelijk wilden uitstellen.En jullie adviseerden mij ook om sowieso na de drie maanden te gaan.Gister werd de kiespijn dus echt heel erg zat te huilen van de pijn.Ben toen dus toc gegaan en hij zei ik begin sowieso niet aan foto's dus dat heeft die niet gedaan maar had twee grote gaatjes boven en hij zei die kunnen we niet zonder verdoving doen,hij had een speciale verdoving voor vrouwen zei die en heeft dat toen gedaan.Rechts onder heb ik vorig jaar een zenuwbehandeling gehad en hij dacht dat de ontsteking weer is op komen zetten en kreeg daar antibiotica voor speciaal voor zwangeren amoxicilline!ik mocht er ook 6paracetamol bij slikken per dag zeiden ze bij de apotheek.Nu heb ik vorig jaar november een miskraam gehad, dus ben ik nu veel sneller ongerust.Ik heb van enkelen natuurlijk gehoord dat dit allemaal geen kwaad kan voor het vruchtje,maar kunnen jullie mij alsjeblieft even helemaal geruststellen?Ik probeerde juist nooit voor iets kleins meteen een paracetamol te nemen en krijg je dit!Vooral zit mij de verdoving dwars,omdat ze het erin spuiten en er toch iets achter blijft in je mond wat je misschien door hebt geslikt?Alvast hartelijk bedankt voor jullie antwoord,

Groetjes Monique

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Monique,

die verdoving kan echt geen kwaad, ook niet als je een beetje hebt ingeslikt. Amoxicilinne en paracetamol kunnen ook geen kwaad. Dus geen zorgen!

Mirjam

Share This Page