hey, ik heb een vraagje, ik ben morgen 31 weken zwanger en over 7 weken gaan ze mijn kindje halen doormiddel van een keizersnede vanwege een gewrichtsziekte die bij mij is vastgesteld. nou heb ik een blaasonsteking en verlies ik af en toe helder vocht.. komt dit door mijn blaasonsteking of zijn mijn vliezen gescheurd/gebroken? heb echt een raar gevoel net of ik haar voel indalen maar kan dat? gr angela
Hoi Angela, ik dnek dat je vocht verliest door de blaasontsteking. Meestal als je bij deze termijn vruchtwater verliest is het meer omdat het hoofdje het bekken nog niet afsluit en er dus meer vocht langs loopt dan. Het kan best dat je het kindje indaald, maar het kan ook zijn dat je urinewegen weer een beetje rustiger worden en je dat voelt. Wanneer je nog twijfelt of je vliezen gebroken zijn, moet je wel even de vk/gyn bellen. Groetjes Brigitte
brigitte, bedankt voor je reactie, had gister de gyn gebeld en moest toen even langs komen in het zh. was inderdaad van mijn blaasontsteking, maar nu weet ik het zeker.. gr angela