Wie ook gemiste kans bij icsi door natuurlijke eisprong

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mariska165, 6 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi meiden, ben even nieuwschierig. Vorige maand ben ik begonnen met icsi in eigen cyclus.
    Toen ik het zover had voor de punctie bleek dat mijn eitje toch al was gesprongen. Eerste poging gelijk al over. Ze zeiden tegen mij, dat het bij iedereen in de 6 pogingen het wel een keer gebeurt.
    Wie heeft hier ervaring mee?

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik ken het niet, maar ik wil je nu wel heeeeeeeeeeel veel succes wensen dat het deze keer goed gaat!!!

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Mariska, ik heb het zelfs gehad in een gestimuleerde cyclus met het korte protocol.
    Bij de punctie bleken alle follies al gesprongen.
    Kan me voorstellen dat het bij ICSI in eigen cyclus helemaal voorkomt!

Succes!

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Jeetje Sikki, dat zou je al helemaal niet verwachten idd.
    Bedankt voor je reactie, lees in je onderschrift dat je imsi krijgt, wat houdt dat in dan?

5. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Normaal wordt het zaad 200x vergroot en bij IMSI 6500x.
    Zo kunnen ze nog beter het beste zaadje selecteren.

6. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Ik heb het ruim 2 jaar geleden ook gehad, bij 2e poging. Was erg verdrietig daarvan, alles voor niets (was dagelijks, bijna 3 wkn lang, in het umcg omdat de hele poging al raar ging). Poging erna ging perfect, zwanger en een mooie dochter na 9 mndn.

7. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Elif, dank je wel;)

Imsi............ok, had er nog niet eerder van gehoord, hoop dat dit beter uitpakt voor jullie, heel veel succes.

Hoi Marj, ja ik baalde ook erg, was gelijk al bij de eerste poging. Nu maar hopen dat ze hem maandag wel te pakken krijgen.

8. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Ik weet niet hoe ICSI in eigen cyclus verloopt, maar ik heb het gehad, bij cryo in eigen cyclus. Drie keer in een half jaar tijd maar liefst:x Weet dus heel goed hoe ontzettend je hiervan kan balen. Je laadt je helemaal op en je gaat vol goede moed van start en ineens is het afgelopen. Echt heel erg K.T
    Ik hoop voor je dat het deze keer wel goed gaat!
    Liefs!

Deel Deze Pagina