Onze laatste kans. ICSI nr 6 en terug plaatsing van 2 verse 8 cellige embryo's. Nog 6 cryo's in 3 rietjes. Na dit alles stappen wij eventueel over op KID want dit is onze laatste poging nadat we er achter zijn gekomen dat mijn vriend een DNA afwijking heeft.. Op verse reageer ik meestal het beste maar ben doodsbang. Teleurstelling lijk ik beter te verwerken tegenwoordig.. Buiten dat alles ben ik altijd positief en geloof ik in onze toekomst. Test van gister ochtend ,gister avond en vanmiddag. Test s'avonds altijd beter kennelijk. Dag 8 na terug plaatsing , dag 13 na pregnyl 5000 en 11 dpo Duimen jullie mee?
Geen verstand van pregnyl enzo maar vind je testen duidelijker worden. Neem aan dat de onderste de nieuwste is. Ik hoop op een plakker voor je meid. Je weg is al lang genoeg geweest.
kan geen pregnyl zijn en de streepjes lopen mooi op dus jaaaa ik duim harstikke mee maar meis deze zijn gewoon positief spannendddd ach laat ik het gewoon zeggen wie weet helpt het een duwtje de positieve richting op gefeliciteerd met je positieve testen op naar de komen 8 maanden
Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd. Vroeg positief testen van een verse tp kan zeker. Iets hieronder staat mijn topic, 10dpo.. ik begin te hopen..
Ga ik even kijken. Leek net al wat gekleurde afscheiding te zien. Pff waarom altijd! Gebeurd elke keer als ik al zwanger word. Met menstruatie pas echt op de dag zelf.
Wow Tess! Ik zat me van de week nog af te vragen hoe het met je ging. Dit lijkt goed te gaan, ik ga ontzettend voor je duimen;!!!
Thnx ladies. Hoofdpijn begint wel te komen, herkennen jullie dat ? Normaal ook veel hoofdpijn alleen was er even vanaf dankzij de pregnyl. In de vorige zwangerschap ging het wel over hoe meee hcg ik kreeg. Lief Kahlan! Met jou inmiddels ook goed zo te lezen!! Fijn!
Meid ziet er goed uit maar gebruik je geen utro met jouw verleden en icsi? Dan is roze afscheiding bijna niet mogelijk zijn vroeg. Wat gun ik het je. Zie aan je banner dat alle stappen bij jullie al genomen zijn. Doe je pgd? 6 icsi... dat moet een fortuin kosten. Ik hoop t zo voor je!
Jaa trouwe utro gebruiker! Dit is een verse poging. 3x 2 utro per dag. Maar ik heb altijd menstruatie die doorkomt dankzij utro. En de keer dat ik zwanger werd heb ik tot week 6 gebloed. Geen PGD. Wij kwamen er met de zomer pas achter via DNA testen. Hadden al 2 zelf betaalde icsi's gehad. En dachten dit moeten we toch ook af vinken zodat we alles gedaan hebben... PGD zou dan ook niet vergoed worden en ons 10.000 euro gemiddeld kosten, hadden wij er niet meer voor over en dan nog de kosten.. Medicijnen voor 1 poging had ik nog verzameld en dachten we nemen deze gok en als t niet gaat dan over op KID.. en zie nu, toch weer streepjes. Blijft zoooo spannend en eng!