Hallo allemaal! Dit is mijn eerste keer aan een forum en gisteravond jullie ontdekt en vond het erg mooi en leuk. Lief zoals iedereen met elkaar begaan is! Onze zoon is inmiddels 4,5 jaar en tijdens onze huwelijksreis in september hebben we besloten om toch te gaan voor een 2e. In de afgelopen jaren hebben we altijd gezegd het blijft bij een, merendeel omdat ik het angstig vond ivm mijn leeftijd. Maar de angst is overwonnen en zie hier ik ben 11 dagen over tijd! Mijn eerste eisprong na de "stop" goed gevoeld en van te voren en daarna lekker geklust.... de prikkelingen rechts onder in de buik na de eisprong hielden ongeveer 3 dagen aan en vanaf dat moment heb ik buikkrampjes gehad alsof ik ongesteld moest worden. Dit hield ongeveer aan tot net na de dag dat ik ongesteld moest worden (wat ik dus niet geworden ben) en sindsdien heb ik een ontzettende druk onderin de buik en zitten mijn heupbroeken en 's avonds mijn onderbroek met joggingbroek niet lekker om de buik? Af en toe een vlaag van misselijkheid. Heb me uiteraard suf getest en telkens negatief, toch weet ik zeker dat ik zwanger ben. Noem het intuitie. Bij Syd was het streepje na een week overtijd ook heel erg vaag en de huisarts gaf al aan dat dat deze keer ook absoluut mogelijk zou kunnen zijn. Heb vandaag weer een test gehaald....
Wat spannend zeg Kan de HA niet anders even bloed laten prikken? Ik zal voor jullie duimen dat het raak is
Ben dinsdag geweest maar hij zegt dat als er geen HCG is je het ook niet in een bloedtest ziet? Weet jij hier meer van?
Het kan best zijn dat je nog heel weinig hcg hebt, te weinig voor een urinetest, een bloedtest spoort altijd hcg op, hoe laag ook. Dus een bloedtest kan duidelijkheid geven of je wel/niet zwanger bent.
Jammer dat hij mij niet doorverwezen heeft. heb hem nog gezegd dat ik het zo graag wilde weten omdat mijn tante met wie ik een erg hechte band heb vrijdag (morgen) weer terug naar Australie vliegt. Maar ja daar is nu niets meer aan te doen. Wat vind je van mijn symptomen?
Het klinkt wel positief, hopelijk heb je snel ook een positieve test Maar ben je pas gestopt met de pil? Het kan nl. ook ontpillen zijn, daar kan je echt zw. schaps symptomen van krijgen, ik wil je niet ontmoedigen hoor maar ik zou er wel rekening mee houden als ik jou was anders is de teleurstelling zo groot als je niet zwanger blijkt te zijn.
Is "ontpillen" niet gewoon een verzinsel? Heb er namelijk in mijn omgeving nog nooit van gehoord. Ook bij de vorige pogingen bij onze eerste nergens last van gehad
Ik denk niet dat het een verzinsel is, je lichaam moet nl. weer een "eigen" cyclus krijgen, voorheen werd het geregeld door de pil. Het kan daardoor erg van slag raken. Ik heb hier al heel vaak gelezen van meiden die echt symptomen hadden; ochtendmisselijkheid, opgeblazen buik, luie darmen, erg moe zijn etc etc en dat bleek dan achteraf niet om een zw. schap te gaan, en de teleurstelling was dan enorm groot omdat ze zelf echt het idee hadden zwanger te zijn, vandaar dat ik je enthousiasme wat probeer te temperen Maar ik hoop natuurlijk echt dat het bij jou wel om een zw. schap gaat
als ik je berichtje nog eens teruglees haal ik eruit dat je na het stoppen met de pil nog geen bloeding hebt gehad? Van welke cyclus ben je dan uitgegaan, die van voor je pilgebruik of tijdens? Het kan dus heel goed zijn dat je cyclus nu nog op gang moet komen en je dus nu een langere cyclus hebt.
Heb 1 oktober mijn laatste menstruatie gehad, tevens mijn eerste nadat ik gestopt ben. Heb ondetussen HA weer gebeld en kan morgen bloedtest laten doen. Weet iemand of je dan ook diezelfde dag de uitslag krijgt?
Gelukkig kan je het waarderen Vlinder, ik zou het rot voor je vinden als je jezelf al helemaal instelt op een zw. schap en t blijkt t niet te zijn. Goed dat je morgen een bloedtest krijgt, heb je meteen duidelijkheid (nou ja meteen ik kreeg pas na 3 dagen de uitslag, bloedtest was om te kijken of ik nog zwanger was of dat de bloeding die ik had gehad een MK was geweest)
Ik was er al bang voor Vlinder dat je niet meteen de uitslag zou krijgen, je geduld word dus idd aardig op de proef gesteld. Ik denk dat Girl75 voorlopig geen banner wil omdat haar cyclus misschien te onregelmatig is of dat ze te veel op de banner gaat letten en sommigen worden daar erg onrustig van. Succes met wachten! Laat je dinsdag even de uitslag weten?