12 dagen overtijd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door dddddddddddd, 10 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dddddddddddd

dddddddddddd Actief lid

10 mei 2016
    129
    24
    18
    Vrouw
    Hallo dames Ik open dit onderwerp om gewoon wat steun te krijgen, 6 maanden gestopt met de pil, nu 12 dagen overtijd als ik er van uit ga dat mijn cyclus 28 dagen is. gisteren naar HA geweest test gedaan had net wel 2 liter water gedroken en hij sloeg negatief uit. Voel me niet zo zwanger alleen heel erg moe,heb het vaak heel koud, duizelig en soms een beetje misselijk. Nu gaat hij bloed prikken maar dat duurt alleen wel 3 a 4 weken tot ik de uitslag heb. Wat raden jullie mij aan? En iemand die het zelfde mee maakt? Dankje en groetjes!

2. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Is je cyclus alle 6 maanden 28 dagen geweest want helaas kan het het eerste jaar soms behoorlijk schommelen.
    Vind 2 a 3 weken wel enorm lang voor een bloedonderzoek op hcg hoor!
    Toen ik bloed moest laten prikken om te kijken op toename hcg had ik na 3 dagen al de uitslag.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat is vast een typefout of niet? Het duurt namelijk nevernooitniet zo lang. Het kan varieren van dezelfde dag nog uitslag tot hooguit 4 dagen later.

Hoezo "als ik er vanuit ga dat mijn cyclus 28 dagen is". Waren je cyclussen sinds pilstop elke keer keurig 28 dagen dan of niet? Hoe lang duurde je langste cyclus sinds de pilstop?

4. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    3à4 weken wachten op de uitslag? ??? Onzin. Is met een uur klaar. (Werk zelf op een laboratorium in een ziekenhuis!)
    Het is namelijk een spoedbepaling en moet binnen een uur klaar zijn ivm SEH. Dus dat is complete onzin.
    Ik zou nog een keer contact opnemen met de arts over de tijd van de uitslag. Normaal is het 24-48 uur voor de arts het in de computer heeft staan. Maar dit komt vooral vanwege allerlei administratieve handelingen. De meeste artsen zijn digitaal aangesloten en dan is de uitslag er met 1 dag.

5. dddddddddddd

dddddddddddd Actief lid

10 mei 2016
    129
    24
    18
    Vrouw
    Woon in het buitenland, en omdat de test negatief aan gaf gaat hij een algehele bloed test doen met daar ook bij voor een mogelijke zwangerschap en ja ik moet nu 2 weken wachten om te prikken en dan nog weer 1 a 2 weken om mijn resultaten op te halen. Heb een lang cyclus gehad van 42 dagen en de rest kort tussen de 20 en de 27.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.956
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Weet je ook wanneer je eisprong was? Het kan namelijk heel goed zijn dat je je ei pas hebt gehad of nog moet krijgen.
    Zonder te weten wanneer je ei was en met een onregelmatige cyclus kan je nooit vaststellen of je al overtijd bent. Ik zou daar dus ook niet vanuit gaan (dat je al 12 dagen overtijd bent).

Aangezien de test negatief is zou ik er gewoon vanuit gaan dat je dus niet zwanger bent en je ei of recent geweest is of nog moet komen.
    Bloedonderzoek lijkt mij dus ook nog niet nodig.

Deel Deze Pagina