Hallo iedereen, Na anderhalf jaar heb ik eindelijk een licht positieve zwangerschapstest. Nu ben ik pas 8 dpo en heb ik heel veel schrik dat het alsnog misloopt... Ben wel suuuuper blij maar ook nog heel onzeker! Hier ook even een foto van de test:
Dit is en mooie test met DPO8 hoor. Dat het mis gaat kan altijd nog. Nu rustig morgen rond de zelfde tijd weer testen en kijken of hij op loopt. Ik hoop van wel voor je!
Wauw, dat is wel héél duidelijk voor 8 dpo!! Ik denk eigenlijk dat je iets verder bent Maar sowieso gefeliciteerd hoor!
Gefeliciteerd! Prachtige test voor 8 dpo! Zou ik wat mogen vragen of topic? Ik zie dat je ook methotrexaat hebt gehad, en daarna 6 maanden niet proberen? Waarom 6 maanden? Wij hoeven maar 3 maanden te wachten.
Dankje! En dat werd ons toen zo door de gynaecoloog aangeraden. Ik heb ook al verschillende keren op het internet gelezen dat sommige mensen maar 3 maanden moesten wachten maar ik durfde het advies van de gynaecoloog toch niet te negeren...
Ja heel begrijpelijk, ik had het niet eens opgezocht, inderdaad ook alleen naar de gyn geluisterd. Weetje toevallig ook waarom jullie 6 maanden geadviseerd werd?
wauw wat goed! Een mooie test voor 8 dpo, gefeliciteerd! Enne....ik ken je onzekerheid meid! Hier ook met 8 dpo positief, de angst dat het mis gaat is niet fijn nee Zet 'm op! Ik duim voor je!