Sinds zaterdag heb ik last van licht roze afscheiding met tijdens het plassen hele kleine mini stolsels. Ik vind dit nogal vreemd omdat ik volgens FF me ei op dag 21 had en ik dus eigenlijk woensdag ongesteld zou moeten worden. Heb altijd een LF van 13 dagen. Vandaag op werk werd ik duizelig. Misselijk. En pats boem me hele onderbroek vol. Gelukkig had ik een inlegkruisje maar daar ben ik helemaal uitgelekt nu voel ik mij zo vreselijk moe. Alsof je t bloed uit me lichaam gezogen hebt. Heb net een flinke dutje gedaan en het bloeden gaat gewoon door. Heb het ontzettend warm en lijkt net alsof me boven lichaam in de fik staat. Soms heb ik zelfs last van me borsten. Ik heb geen testen ofzo gedaan heb ook niks in huis. Maar k vind dit nogal heftig. Ik zou nu 10 dpo moeten zijn en op 8 dpo begon dus de lichtroze afscheiding. Zou het misschien toch iets hebben kunnen zijn? Ik had naar de huisarts moeten gaan maar die is helaas op vakantie dus ook dat nog.
Ja lijkt me ook sterk.. Misschien dat er toch iets mis is gegaan tijdens de innesteling.. Weet het ook niet
Nee want me temp was cd20 netjes basaal 36.4 en de volgende dag schoot ie omhoog met 0.3 graden en zo gebleven en soms hoger.
Dit is m Rosa, ik ben alleen wat later in de cyclus begonnen maar je ziet duidelijk een stijging ik denk dat FF twijfelde omdat ik wat later begon met tempen. Trouwens 18 en 19 duideijke steken en pijn in de onderbuik.
Laat ik voorop stellen dat ik je geen valse hoop wil geven, maar ik heb bij mijn eerste zwangerschap heel veel bloed verloren met de innesteling. Ik dacht echt dat mijn menstruatie was begonnen, maar het stopte weer. Aangezien je temp hoog blijft zou ik morgen toch even testen.
Had jij ook stolsels, lage rugpijn en krampen? Momenteel ben ik niet uit de wc te slaan. Ik weet dat mijn temp wel altijd een paar dagen tijdens menstruatie hoog blijft en daarna naar beneden gaat dus dat zegt hier niks helaas
Ik meende ook mijn menstruatie te hebben eind november. Heb vier dagen gevloeid. Het kan dus wel....Even afwachten dus... De duimen draaien alvast.
Ik denk dat het meest waarschijnlijke is dat je gewoon ongesteld bent geworden. Ook al heb je dit nooit eerder gehad, je lichaam kan altijd afwijken, hoe stabiel je cyclus ook is. Je kan eventueel er nog een testje tegen aan gooien mocht je toch aan een zwangerschap denken. Succes!
Vreemd zeg. Ik heb ooit 1 keer gehad dat ik op 10dpo begon te bloeden, terwijl ik normaal altijd een lf had van 14. Ik had toen al mijn hoop gevestigd op een innestelingsbloeding, maar helaas. Hoe is het nu met jou?
Bedankt dames voor t advies Het gaat super slecht. Heb me zelfs ziek moeten melden op werk. Huisarts denkt dat het een menstruatie is alhoewel ze het ook eeg raar vind dat ik best wel vroeg ben begonnen met bloeden. Ik ben vannacht wel 4 keer uitgestapt doet me denken aan een doorbraakbloeding die ik ooit eens had gehad tijdens t pil slikken. Stolsels heel veel en een rare druk op me rechterborst..