Ruim een jaar aan het proberen...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Anman, 6 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anman

Anman Lid

6 nov 2017
    7
    1
    3
    Vrouw
    Wij zijn al ruim een jaar bezig om zwanger te worden.

Nu is het zo dat ik de afgelopen jaren al het een ander aan ingrepen heb gehad aan de baarmoeder:
    -Direct na de bevalling van mijn zoontje in 2008 is er een ingreep geweest ivm ernstige bloedingen.
    -In 2010 is er een bbz geknapt in mijn eileider rechtst, deze is verwijderd.
    -in 2015 heb ik een lisectie gehad na een slechte pap uitslag
    -in 2016 een stukje van baarmoederhals verwijderd wegens verkeerde pap uitslag.
    -Jan 2017 vroege mk van 5 weken
    -Mei 2017 vermoedelijk nog een vroege miskraam(posi test en drie dagen overtijd)

Artsen en geneacoloog zeiden altijd dat het in de regel allemaal heen consequenties zou hebben voor een volgende zwangerschap. Maar aangezien ik bij mijn twee gezonde zwangerschappen vrijwel direct zwanger was twijfel ik daar ergens wel aan.

Nu heb ik vanmiddag een afspraak bij de huisarts staan omdat we al meer als een jaar bezig zijn. Wat is dan vaak de volgende stap die huisarts zet?

2. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    De huisarts kan 2 kanten op, direct doorverwijzen of eerst bloedonderzoek/semenonderzoek en afhankelijk daarvan door verwijzen.
    Gezien je voor geschiedenis zou ik de huisarts vragen om direct door te verwijzen en de bloed en semen onderzoek in het ziekenhuis te laten doen.

3. Anman

Anman Lid

6 nov 2017
    7
    1
    3
    Vrouw
    Ik kreeg als antwoord bij de huisarts probeer het nog maar een half jaar. Bij 18 mnd is er een doorverwijzing naar de gynaecoloog. Dus zal toch het nog een aantal rondes maar proberen.

Deel Deze Pagina