sensitest zw

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jipje, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    hoi hoi,

ik heb nog een aantal zw testen van sensitest (die dipsticks) thuis liggen.. vanmorgen 1 gedaan omdat ik echt denk zwanger te zijn. heb namelijk klachten die ik de vorige rondes niet had (ben nu 7 maanden bezig) zoals spierpijn in liezen + bovenbenen, pijnlijke borsten en afgelopen donderdag 3 uur veel pijn in me baarmoeder gehad, dus ik hoopte op een innesteling haha

maar nu heb ik natuurlijk nog wel te vroeg getest! ;) maar wat zijn jullie ervaringen met de dipsticks van sensitest.. lees namelijk veel berichtjes op het internet dat die pas heel laat positief uitslaan.

groetjes,

jipje

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    niemand?

3. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik gebruik zelf de zw test van sensitest (niet de dipstickjes). Inmiddels ben ik 3 dagen overtijd. Gisteren heb ik getest, héél vaag iets te zien, maar nauwelijks dat je gelooft dat het iets is zeg maar, laat staan een duidelijk streepje. Maandag test ik weer als mijn periode nog niet is geweest. Mijn cyclus is altijd steevast 27-29 dagen en nu dus voor het eerst echt goed overtijd.

Maar een aankomende zwangerschap neemt gewoon een heleboel onzekerheid met zich mee. Hoewel ik me zo anders voel, maar de test zo goed als negatief uitsloeg, vertrouw ik die test ook niet helemaal. Sensitest beweert dat je zelfs al een aantal dagen voor je periode kan testen. Maar dat betwijfel ik ook hoor!

Buiten dat maakt de ene vrouw veel meer van het hormoon aan als de ander. Ik heb van iemand gelezen die pas bij 6 weken positief testte, dus het kan gewoon alle kanten uit.

4. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    ja ik had ook gelezen dat je al vroeg kon testen, maar las ook veel dat vrouwen die overtijd waren maar heeel licht positief testen bij sensitest en dat ze al 5 of 4 dagen voor hun nod duidelijk positief testte met de kruidvat 2 voor 5, dus ik hol zo ff naar de kruidvat haha ;) hoop dat je snel een positieve test in je handen heb! zou toch super zijn he!

5. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Ja, het zou ontzettend leuk zijn! Ik zal duimen voor je!

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    de gewone dipsticks werken bij mij prima!
    de ultra gevoelige ( die hele dunne strips) werken absoluut slecht! zelfs bij knallende kv gaf die maar een heel vaag streepje!!

maar goed is verschillend per persoon denk ik ook wel...

7. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    ik ben daarnet naar de kruidvat gegaan en heb 3 doosjes gekocht, dus dat moet wel genoeg zijn haha!
    ben benieuwd.. hoop echt wel dat het deze maand eens raak gaat zijn!

@ aloha.. voor wat zit jij in de mmm?? ik moet 18 aug. naar de gyn.. ben nog geen jaar bezig, maar heb verschikkelijk veel pijn tijdens mijn ovulatie. gebruik ook al vanaf maand 1 ovulatietesten van cb, dus we hebben het iedere maand op het goede moment gedaan zeg maar, dus hoop dat ze onderzoeken gaan doen..

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    3 pakjes?!!! nou hahaha 1tje is genoeg hoor hahahaha

maar ik zit in de mmm om herhaalde miskramen.

pijn tijdens je ei is niet vreemd hoor... heel veel dames liggen er plat van.. soms wel meerdere dagen. ik lig ook krom van de pijn meerdere dagen.

waarschijnlijk maakt de gyn alleen even een echo om je stokken te controleren, maar wat je voelt is het groeien en uiteindelijk op spanning komen van je stok en het springen.

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    En en en en en al getest?!! ;) kv kan op elk moment van de dag hoor :p en je hebt genoeg! lol

10. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    hahahaha ja had nog 6 dagen tot testen, dus ik dacht ik haal er 6 kan ik er iedere dag 1 doen :) btj test verslaafd, maja..
    daarnet 1ntje gedaan, maar die was negatief.. hoop toch dat hij snel positief word!!

11. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik heb wel eens sensitest gebruikt.
    Opzich gewoon goede testen.
    Ze gaven bij mij nooit vals positief maar ik kon er zelf niet vroeger mee testen.
    Ik was zwanger,maar ik teste pas echt positief ermee toen ik 1 dag overtijd was. Dus ik weet niet of je ook echt vroeger kan testen ermee,al staat in de bijsluiter dat het wel kan.
    Maar ik denk altijd bij die vroege testen; Je word er vaker alleen onzeker van dan dat je duidelijkheid hebt,kunnen vals postivief aangeven(is mijn ervaring ermee) en vind het ook geldklopperij.
    Want juist de vrouwen die twijfelen rennen dan juist weer naar de winkel,halen weer een test of zelfs meerdere.
    Zo verdienen ze er wel aan.
    Slim van hun maar ik ben er geen voorstander van.
    Ik zou pas testen als je ongesteld zou moeten worden of als je 1 dag overtijd bent.

Deel Deze Pagina