kansen verhogen om een dochter te krijgen, lees hier hoe!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MaMa, 18 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
  2. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gwahaha!!! Zou het?

Wat ik wel heb gehoord is dat als je ná de eisprong vrijt, je meer kans hebt op een jongen.

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Inderdaad! Omdat een eitje maar 24u leeft en jongeszaad sneller zou zijn... Hier klopte het wel! ( achteraf bekeken hoor, was nergens op aan het richten ofzo ;))

4. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier achteraf ook!;) ik geloof dat ook meer dan een dieet van meer natrium en calcium.

5. lies276

lies276 Niet meer actief

Slecht nieuws voor mensen zoals Annet Noorlander die haar geld hiermee verdient!
    Op zich is dit oud nieuws, maar straks dus blijkbaar (bijna) gratis toegankelijk.
    Of ik er in geloof? Mwa, het zal de kans misschien iets vergroten, maar ik ben bang dat er ook veel vrouwen teleurgesteld zullen worden.
    Hier had ik door de timing minstens twee dochters moeten hebben.
    Vooral de jongste, maar het zijn toch echt knullen:D

6. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Dit klinkt dan opzich wel weer "lichtelijk aannemelijk"

Het dieet past de zuurtegraad van de vagina aan. Er bestaat ook een dieet voor jongens.
    De verandering van de zuurtegraad zorgt ervoor dat, afhankelijk van het dieet, de zaadcel met X of Y chromosoom overleeft. (of de meeste kans op overleven heeft)

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Of dit dieet echt werkt weet ik niet, maar dat er verschillen in de conceptie uitmaken bij welk geslacht je krijgt is allang een feit. Jongenszaadjes zwemmen sneller, maar zijn ook zwakker en sterven eerder af. Meisjes zaadjes daarentegen zijn langzamer en leven langer. Dit maakt dat alles dat het zaad vertraagd of de condities "harder" maakt voor het zaad je kans op een jongen verkleint en op een meisje vergroot. Je zou kunnen stellen dat onder de allergunstige interne omstandigheden in het vrouwenlijf (ideaal slijm perfecte doorgang voor zaadjes en sex vlak voor de eisprong) je meer jongetjes krijgt en dat bij een beetje gecompriteede omstandigeden je meer meisjes krijgt.

@beatissiman: nee, juist het tegenovergestelde. Sex rond of vlak na de eisprong vergroot de kans op een jongen, sex enige dagen voor de eisprong, maar niet vlak voor vergroot de kans op een meisje. De reden staat hierboven.

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Juist.. ;)

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Tja.. het zal allemaal wel.

10. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, blijft toch 50/50, of nouja, 52/48 dacht ik, voor meisjes. Statistisch gezien zijn er meer meisjes, vandaar de 52/48. Ik heb zelf twee meiden en ik dacht dat vrouwelijke spermacellen langzamer zijn, maar soms tot wel 7 dagen (uitzonderingen) kunnen overleven in de baarmoeder, daar houden ze zich schuil en bespringen dan het eitje ;) mannelijke spermacellen zijn competitief, die zwemmen pijlsnel richting eitje en als die er dan niet is sterven ze snel af.

Zoals mannen zijn dus ;) hihi

11. Crocus

Crocus Niet meer actief

Ik ben al blij als ik een gezond kind krijg. Een jongen of meisje maakt niet uit. Mensen willen tegenwoordig alles zelf bepalen. Wat zijn ze verwend als ik dit topic lees..

12. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Kan me er echt helemaal niks bij voorstellen: dieten en sexen op een bepaalde manier omdat je een meisje wil. Moet er zelfs een beetje om lachen. Dan zou ik voor de 'eenvoudige' weg gaan en naar een genderkliniek stappen. Maar goed, wij zijn al zo ontzettend blij dat we uberhaupt kinderen krijgen dat het geslacht van 0,0 belang is

13. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.179
    10.723
    113
    Nee eer worden juist iets meer jongetjes geboren, 104/100 ongeveer.
    Door meer sterfte onder jongens op jonge kinderleeftijd om medische redenen en meer sterfte door risicovol gedrag als pubers, is het rond 25-jarige leeftijd ongeveer gelijk (behalve in tijden van oorlog, als de jongens naar het front moeten, dan krijg je vrouwen-overschotten). Omdat vrouwen gemiddeld langer leven, zijn die op bejaarde leeftijd in de meerderheid.

14. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan draaide ik de jongens om met meisjes, stond me zo erg bij dat het ziekenhuis tegen ons zei dat er statistisch gezien meer meisjes geboren worden ;)

15. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Hier min of meer theorie vd eisprong toegepast. Geen dieet gevolgd. Ik wilde graag een meisje en wist wanneer mn eisprong was.
    En ja hoor meisje!
    Bij de tweede dacht ik een jongen is ook leuk, theorie weer toegepast en ja het wordt een jongen.
    Uiteraard wilde ik graag kinderen en als ze maar gezond zijn, qua geslacht was ik.ook overal even blij mee geweest.

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Juist!

En verder: ons zou het een complete rotzorg zijn als het maar gezond is, maar als je al 3 jongens of meisjes hebt en je wordt wel gemakkelijk zwanger dan kan ik me best voorstellen dat het leuk is om te proberen. Lukt het niet, ook geen man overboord, want je bent uiteindelijk toch wel blij met wat je ook krijgt.

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Amen. Count your blessings denk ik altijd maar..

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dan heb je iets gemist een paar dagen geleden (berichten zijn verwijderd helaas), die had vier meiden en hoopte dat de geslachtsbepaling fout was want het leek weer een meisje te worden. Embryoselectie zag ze ook wel zitten.. ;)

(Of had je daar nou wel op gereageerd? Staat me niet meer zoveel van bij..)

19. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Autch!!!!:$:$

20. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juist!

Ik vind dat dat ook het uitgangspunt moet zijn!
    Als je het achteraf na kunt rekenen en het klopt toevallig, dan is dat grappig, meer niet. Hier sex na de eisprong (dagboekjesfreak) en een jongetje. Ik dacht dus dat dat klopte en ik lees hier vandaag dus van niet.

Conclusie: je hebt ongeveer 50% kans op een jongen en 50% kans op een meisje: JOH!!!:D

Deel Deze Pagina