Ik ben na de geboorte van mijn zoontje, nu 6 maanden geleden nog niet ongesteld geweest. Nou willen we graag gelijk een tweede er achteraan. Maar hoe weet ik of ik zwanger ben? Ik vind het ook zo wat om elke maand een test te kopen. Zijn er andere aanwijzingen naast het uitblijven van je menstruatie?
je zult symptomen herkennen die je misschien bij vorige zwangerschap ook had. Denk toch dat je er alleen achter komt door te testen..
tja gewoon testen en je voelt je lichaam denk ik zelf wel aan en als je nog niet ongi ben geworden die 6 mnd waarom ga je niet even langs de ha want dan blijft het wel heel lang weg! gr patricia
Met onze tweede duurde het zelfs acht maanden, voordat ik weer ongesteld werd, dus het kan best lang duren. Als je nu één keer zo'n testje koopt (ze kosten tegenwoordig maar een paar euro meer) dan weet je het zeker.
Geef je borstvoeding? Dan zou het nog wel even kunnen duren voor je cyclus weer op gang komt (en dus weer zwanger kan worden). Anders kan je ook online goedkope testen kopen en af en toe eens testen. Bijvoorbeeld op sensitest.nl (dipsticks van een euro per stuk) Wij willen ook graag snel weer zwanger worden....maar hier ook nog geen cyclus te bekennen! (ik geef BV) Zou leuk zijn he...? 2 kleintjes kort op elkaar