heyhey ik heb op de laatste dag van mijn menstruatie gevreeen. Dit was cyclus dag 4 en in het begin van de avond. Ik heb een regelmatige cyclus van 25 dagen. Mijn eisprong was op dag 10/11. Door omstandigheden konden we niet meer vrijen,die week. Is deze tijdspanne te lang heb of ik een kansje?
Het zou mogelijk kunnen zijn, maar ik schat je kans heel klein in Duim voor je dat er een sterke zwemmer tussen zat!
ja dat is ook zo maar omdat ik op dag 4 in het begin van de avond gevreeen heb en miss mijn eisprong dag 10 is dat het dan is het ruim 5 dagen voor eisprong of reken ik nu verkeerd? Bedankt voor jullie antwoorden!
Je weet natuurlijk niet zeker dat je eisprong exact op dag 10 plaatsvindt uiteraard. Wel kan ik de volgende berekening erop los laten. Bij een cyclus van 25 dagen kan je eisprong plaatsvinden vanaf dag 7 tot en met dag 15 van je cyclus. Gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen. Dus mocht je een lange luteale fase hebben van 18 dagen, dan zit je dus maar 3 dagen voor je eisprong. Maar als je een gemiddelde luteale fase van 14 dagen hebt, dan vindt je eisprong dus plaats op dag 11 en dan heb je dus sex gehad 6 dagen voor je eisprong. En stel dat je een luteale fase hebt van 12 dagen, dan vindt je eisprong pas op dag 13 plaats. En zit je dus 9 dagen voor je eisprong! Al met al denk ik dat de kans zeer klein is, helaas....