em ja bij de aldi ook altijd last van vaak hebben ze er ook maar een stuk of 5.. tja balen is het wel maar ga eens na tuurlijk zijn het lokkertjes want tja als je toch al in de winkel bent.. hopen ze...
Tja, doen ze wel vaker, ook in andere supermarkten. Vind C1000 echt niks. Vaak zijn de acties al niet meer op voorraad de tweede dag dat ze in gaan. Hier heel vaak brood wat over datum is.
Er is wel meer jammer van c1000! Maximaal 4 keer de aanbieding, op maandag amper wat aangevuld, ze hebben de actie; bij elke 20 euro aan boodschappen een krat Heineken voor 7 euro. Enfin wij zaterdag eenverjaardag en ik had 2 kratten en dacht wel voor 40 euro aan boodschappen, nou had volgens hen net te weinig dus moest ik er nog iets bij zoeken, en die mensen maar wachten...pfff gezeik altijd... Het is dat ik er praktisch naast woon maar anders...
Ik moet zo boodschappen doen, kan altijd voor je kijken hier. We hebben 2 C1000 in onze woonplaats, kan die altijd naar je toesturen dan
Dat is heel lief van je maar zoals je in mn eerste post kan lezen, zijn we inmiddels voorzien. Maar ben benieuwd of ze er nog zijn.
Ik ga noooooooooiiiit naar de c1000. wat is dat een piepwinkel. Waardeloos met aanbiedingen. Of sla meer in als winkel of maak er geen aanbieding van. Ik heb er al zo vaak misgegrepen. en nee ik kan niet in mijn slaapzak voor de winkel liggen want ik werk gewoon om 8 uur s ochtends.
Bij onze C1000 standaard haha. 8 uur komen in de winkel want 9 uur is het uitverkocht, ze kopen gewoon heel verkeerd in altijd bij de C1000. Ik heb er al paar keer gestaan om 11 uur en waren dingen al uitverkocht. hier heet de C1000 ook al C500 in het dorp haha.
Ja dat gebeurt idd vaak met zulk soort acties en niet alleen bij de C1000. Je moet er vaak vroeg bij zijn en als dat niet kan, dan heb je vaak pech... helaas....
Als het landelijke acties zijn is de kans ook groot dat er vanuit het hoofdkantoor/DC gekeken wordt naar hoe groot de vestiging is en naar wat er verkocht wordt. Dan kan je er als filiaal wel 300 bestellen maar als ze je er vanuit DC maar 20 leveren (bijvoorbeeld) krijg je gewoon niet meer. Werk zelf bij Etos en wij hebben ook wel op=op acties waarvan we dan heel weinig krijgen, ook al bestel je er veel. Je krijgt gewoon wat geleverd en je moet het er maar mee doen. En dan gaan eigen filialen voor op de franchisewinkels dus zeker dan vissen we naast.